نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

اضافه شدن دو حزب محبوب سری Elder Scrolls به بازی The Elder Scrolls Online در سال ۲۰۱۶

براساس اطلاعات منتشرشده در نمایشگاه QuakeCon 2015، دو حزب Dark Brotherhood و Thieves Guild در سال ۲۰۱۶ به بازی The Elder Scrolls Online اضافه خواهند شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در نمایشگاه QuakeCon 2015 و در پنل اختصاصی استودیو زِنیمَکس آنلاین، به صورت رسمی اعلام شد دو حزب محبوب سری Elder Scrolls با نام‌های Dark Brotherhood و Thieves Guild در سال ۲۰۱۶ از طریق بسته الحاقی به بازی تمام آنلاین و در سبک مبارزه‌های وسیع The Elder Scrolls Online اضافه خواهند شد.

زنیمکس گفته است اوایل سال ۲۰۱۶ اطلاعات بیشتری را از این بسته الحاقی منتشر خواهد کرد و به سوال‌های طرفداران در رابطه با این دو حزب محبوب و اتفاقاتی که در داستان آن‌ها خواهد افتاد پاسخ خواهد داد.

براساس صحبت‌های مَت فیرور، کارگردان بازی The Elder Scrolls Online، جدیدترین بسته الحاقی این بازی با نام Imperial City، طی چند ماه آتی منتشر خواهد شد.

در طرفی دیگر، در پنل زنیمکس همچنین مشخص شد بسته الحاقی The Orc City Orsinium هم در چهار ماه انتهایی سال ۲۰۱۵ برای بازی The Elder Scrolls Online عرضه خواهد شد.

علاوه بر محتویات جدید که بازی The Elder Scrolls Online را زنده نگه می‌دارد، کارگردان این بازی گفت از طریق اضافه کردن خصوصیات دیگر مانند قابلیت پشتیبانی از کنترلر در نسخه رایانه‌های شخصی، زیرنویس و چیزهای دیگر دوست دارد این بازی را طی چند سال اخیر زنده نگه دارد.

نظر شما در رابطه با اضافه شدن دو گروه Dark Brotherhood و Thieves Guild به بازی The Elder Scrolls Online و پیگیری داستان‌های هیجان‌انگیز آن‌ها چیست؟

بازی The Elder Scrolls Online هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده