نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

اضافه شدن حالت New Game Plus به بازی The Witcher 3 با آخرین بسته الحاقی رایگان

پس از درخواست فراوان طرفداران، استودیوی سی‌دی پراجکت رد سرانجام به خواسته‌ آن‌ها عمل و در خبری اعلام کرد حالت New Game Plus با آخرین بسته الحاقی رایگان بازی The Witcher 3: Wild Hunt به این بازی اضافه خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

از زمان انتشار بازی The Witcher 3: Wild Hunt، یکی از درخواست‌های مکرر طرفداران اضافه شدن حالت New Game Plus به این بازی نقش‌آفرینی بود. اعضای سی‌دی پراجکت رد تا امروز در رابطه با این خصوصیت صحبت نکرده بودند و هفته گذشته در صحبت‌های خود اعلام کردند با آخرین بسته الحاقی بازی ویچر ۳، سورپرایز ویژه‌ای برای طرفداران خواهد داشت.

همان‌طور که مشاهده کردید، این سورپرایز حالت New Game Plus بود که درخواست‌های زیادی مبنی بر اضافه شدن آن به این بازی شده بود. حالت New Game Plus به این معنی است که با اتمام رساندن بازی، می‌توانید باری دیگر و با نگه داشتن تمام پیشرفت‌های خود، بازی را مجددا آغاز کنید.

The Witcher 3

 

متاسفانه آخرین بسته الحاقی رایگان بازی The Witcher 3: Wild Hunt این هفته منتشر نخواهد شد، چراکه سی‌دی پراجکت رد در صفحه فیس‌بوک خود اعلام کرده به زمان بیشتری برای اضافه کردن این بخش به بازی خود نیاز دارد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا از محتوای آخرین بسته الحاقی رایگان بازی ویچر ۳ راضی هستید؟

بازی The Witcher 3: Wild Hunt هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده