نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

اولین تصویر رسمی‌ از فیلم جدید ولورین منتشر شد؛ برای آخرین بار؟

پس از تأیید خبر ساخت نسخه جدید فیلم تکی‌ شخصیت ولورین از دنیای افراد ایکس در جریان نمایشگاه کامیک‌-کان، امروز هیو جکمن، بازیگر این نقش در حساب رسمی‌ توییتر خود اولین عکس از این فیلم را منتشر کرد. با زومجی و مشاهده این تصویر همراه باشید.

هیو جکمن، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار، امروز در حساب رسمی‌ توییتر خود عکسی از خودش در شمایل ولورین جدید را منتشر کرد. در ادامه این توییت وی از طرفداران خواست که به وسیله استفاده از هش‌تگ «برای آخرین بار» به وی بگویند که چه چیزی دوست دارند در فیلم جدید این مجموعه از ولورین ببینند.

آخرین باری که من از چنگگ‌های ولورین استفاده می‌کنم! دوست دارید چه اتفاقی در این قسمت جدید بیافتد؟ در ۵۰ کلمه یا کمتر توضیح دهید و من تا آنجایی که بتوانم آنهارا می‌خوانم.

Wolverine

با اینکه هنوز هیچ خبر رسمی‌ در مورد داستان فیلم جدید منتشر نشده است اما جکمن در جریان پنلی در کامیک‌-کان گفت که داستان لوگان پیر که توسط مارک میلار و استیون مک‌نیون نوشته شده است بسیار داستان جالبی‌ برای فیلم بعدی ولورین خواهد بود. این گفته وی باعث شد که طرفداران اقدام به طراحی پوسترهایی از این فیلم کنند. ولورین جدید که توسط جیمز من‌گلد کارگردانی می‌شود، فیلمنامه‌اش توسط دیوید جیمز کلی نوشته خواهد شد. ولورین جدید برای اکران در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند ۱۳۹۵) و پس از اکران فیلم‌های جدید دنیای افراد ایکس یعنی ددپول (۱۵ فوریه ۲۰۱۶ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴)، افراد ایکس: آپوکالیپس (۲۷ می ۲۰۱۶ - ۷ خرداد ۱۳۹۵) و گامبیت (۷ اکتبر ۲۰۱۶ - ۱۶ مهر ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده