نویسنده: مجید سجادی
// چهار شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

گزارش زومجی از مسابقات Dota 2 اینترنشنال ۲۰۱۵ مرحله گروهی - روز دوم

روز دوم مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۵ نیز سپری شد. اتفاقات زیادی هم در گروه A و هم در گروه B افتاد. با زومجی همراه باشید تا شما را از اخبار روز دوم اینترنشنال با خبر کنیم.

یک روز دیگر از اینترنشنال و ۳۰ بازی هیجان‌انگیز دیگر. در روز دوم شاهد پیک‌های غیرقابل پیش‌بینی بودیم. برخی بازیکنان همچون Zfreek و Kuroky عملکردی فوق‌العاده داشتن. تیم‌های همچون CDEC و compLexity فرا تر از حد انتظار ظاهر شدند.

 

day 2

گروه A

در گروه A صدر نشین همچنان تیم چینی LGD است با این تفاوت که این‌بار صدرنشینی را با Team Secret شریک است. تیم LGD که در روز اول مسابقات هیچ امتیازی را از دست نداده بود، در روز دوم اولین باخت خود را در مقابل iG رقم زد و باعث شد، دو امتیاز ارزشمند را از دست بدهد. اما روز دوم روز خوبی برای Team Secret بود و هر چهار بازی خود را در مقابل Na`Vi و Cloud9 با پیروزی پشت سر گذاشت. در بازی، مقابل Cloud9 این کروکی، ساپرت Team Secret بود که یک برد بسیار شیرین برای این تیم کسب کرد. او با بازی بی‌نظیر خود با هیروی Rubick تیم C9 را کلافه کرد و در نهایت باعث پیروزی Team Secret شد. اما از دیگر بازی‌های درخشان روز دوم، می‌توان از بازی Zfreek با هیروی Techies نام برد. کمبوی Zfreek با Techies به همراه Moonmeander با هیروی Tusk، واقعا تیم iG را آزار داد و یک برد ارزشمند را رقم زد. Complexity که دو بازی خود را در مقابل Na`Vi را پیروز شد توانست، رده‌ی سوم جدول را از آن خود کند که برای تیم کم تجربه‌ای همچون Complexity عملکرد قابل قبولی است. از طرف دیگر تیم Na`Vi قهرمان یک دوره و نایب قهرمان دو دوره از مسابقات اینترنشنال وضع چندان مساعدی ندارد. در روز دوم این تیم نتوانست هیچ امتیازی کسب کند و هر چهار بازی خود را به حریف واگذار کرد و به طور مشترک با تیم MVP.pheonix در رده‌ی آخر جدول گروه A جای گرفته است.

4

گروه B
در گروه B جابجایی‌ها زیادی اتفاق افتاده است. تیم VG که در روز گذشته رده‌ی اول جدول را از آن خود کرده بود حالا به رده‌ی چهارم جدول سقوط کرده است. از طرف دیگر تیم EG که روز اول چندان مساعدی را سپری نکرده بود حالا در روز دوم در صدر جدول جای گرفته است. EG که هر چهار بازی  خود را در مقابل VG و MVP.Hot6 پیروز شد، توانست شش امتیاز شیرین را کسب کند. از طرف دیگر تیم VG نایب قهرمان سال گذشته در روز دوم مسابقات تنها یک امتیاز توانست کسب کند. تیم Virus Pro که در روز اول دو امتیاز کسب کرده بود و در رده‌ی سوم جدول جای گرفته بود، توانست در روز دوم، سه امتیاز دیگر را در مقابل CDEC بدست آورد و رده‌ی سوم خود را، در روز دوم نیز حفظ کند.تیم Empire که امسال در اوج آمادگی خود به سر می‌برد در روز اول نتایج قابل قبولی کسب نکرده بود ولی در روز دوم به خود آمد و با کسب چهار امتیاز وضع خود را سامان داد. سه تیم EHOME و Newbee و MVP.Hot6 چندان وضع مساعدی ندارند و هر سه به روز‌های باقی مانده از مرحله‌ی گروهی امید دارند. اما می‌رسیم به تیم CDEC، تیمی که سخت‌ترین راه ممکن را به اینترنشنال طی کرد. حالا در مرحله‌ی گروهی واقعا خوش درخشید و توانست در این گروه با حضور تیم ‌های همچون Empire، VG و VP، رده‌ی دوم را کسب کند. این تیم در روز گذشته دو بازی خود را به VP واگزار کرد ولی توانست سه امتیاز مهم را از Empire تصاحب کند.

6

روز دوم مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۵ نیز سپری شد. شاهد بازی‌های بی‌نظیری بودیم. شانزده تیم برتر جهان را در یک تورنومنت قرار دهیم مسلما شاهد وقایع غیرقابل باوری خواهیم بود. هنوز از مرحله‌ی گروهی دو روز باقی مانده است. دو روزی که بدون شک از اهمیت بیشتری برخوردار است. زیرا پس از این دو روز نتیجه‌ی مرحله‌ی گروهی مشخص خواهد شد. با ما و گزارش روز‌های آینده همراه باشید.

5

با هم برخی از آمار قابل توجه روز دوم مسابقات را مرور می‌کنیم:

کسب بیش‌ترین تجربه:

Arteezy با ۶۶۰ تجربه دردقیقه

کسب بیش‌ترین مقدار گلد:
Maybe با ۶۶۱ گلد در دقیقه

بن شدن هیروی Techies:
۷ بار

پیک شدن هیروی Techies:
۲ بار

 تهیه شده در زومجی
آمار از دوتاباف
تصاویر از اینستاگرام


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده