نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

تصاویر جدید فیلم Deadpool، دیوانه بازی های شخصیت محبوب مارول را نشان می دهد

در نمایشگاه کامیک-کان ۲۰۱۵، تریلر جدیدی از فیلم Deadpool پخش شد که طی چند روز آتی دراختیار عموم هم قرار خواهد گرفت. اخیرا چند تصویر بسیار زیبا از ویدیو جدید این فیلم منتشرشده که توجه شما را به ادامه مطلب جلب می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.

کمپانی فاکس قرار است در تاریخ ۷ آگوست (شانزدهم مرداد)، تریلر پخش شده از دو فیلم Deadpool و چهار شگفت‌انگیز در نمایشگاه کامیک-کان را برای عموم هم پخش کند. اما تا زمان انتشار این تریلر، اخیرا تصاویر جدید و بسیار زیبایی از برخی از صحنه‌های این ویدیو منتشرشده که درادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

فیلم دِدپول داستان وِید ویلسون، مزدور معروفی را تعریف خواهد کرد که در گذشته عضوی از نیرو‌های نظامی بوده است. پس از آزمایشاتی که در ارتش روی این شخصیت انجام می‌گیرد، قابلیت بازیابی سلامتی و شوخی‌های بی حد و اندازه به این شخصیت اهدا می‌شود. هدف اصلی ویلسون در فیلم Deadpool شکار اشخاصی است که باعث از بین رفتن زندگی‌اش شده‌اند.

در فیلم Deadpool رایان رِینولدز بازیگر نقش دِدپول، تی‌.جِی میلر در نقش ویزِل، جینا کارانو در نقش اَنجِل داست، بریانا هیلدِبرَند در نقش وارهِد، مورینا باکارین در نقش کاپی‌کَت و اِد اِسکِرین در نقش آژاکس ایفای نقش می‌کنند. در فیلم ددپول همچنین شاهد حضور شخصیت کولوسوس هم خواهیم بود و براساس صحبت‌های رینولدز، احتمال حضور هیو جکمن با شخصیت محبوب وولورین هم در این فیلم وجود دارد.

فیلم Deadpool به کارگردانی تیم میلر و نویسندگی رِیت رِیز، در تاریخ ۱۲ فوریه سال ۲۰۱۶ (بیست و سوم بهمن سال ۱۳۹۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

منبع: Comingsoon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده