نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

بازی Rocket League تاکنون ۵ میلیون بار دانلود شده است

کمتر از یک ماه از عرضه بازی Rocket League می‌گذرد و براساس اطلاعات منتشرشده، این بازی تاکنون ۵ میلیون بار دانلود شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی Rocket League که توسط استودیو سایونیکس ساخته شده، در تاریخ ۷ جولای (شانزدهم تیر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شد. نقدهای منتشرشده از این بازی بسیار خوب بود و تا هفته گذشته، این بازی حدود ۴ میلیون بار دانلود شده بود.

سایونیکس امروز در حساب توئیتر خود اعلام کرد درحالی که کمتر از یک ماه از عرضه Rocket League می‌گذرد، این بازی تاکنون ۵ میلیون بار دانلود شده است.

البته باید این مسئله را بدانید که بازی Rocket League این موفقیت خود را مدیون قرار گرفتن در لیست بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس در ماه جولای می‌داند. با مراجعه به شبکه استیم، متوجه خواهید شد این بازی که با قیمت ۱۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، تاکنون تنها ۵۰۰ هزار بار دانلود شده است.

ساینویکس در سال ۲۰۰۰ در شهر سن-دیگو تاسیس شد. اولین پروژه این استودیو لغو شد و پس از آن، این استودیو در سال ۲۰۰۸ اولین قسمت از سری بازی‌های Rocket League را به صورت مستقل منتشر کرد.

طی مصاحبه اخیری که با جِرِمی دانام، مدیر سایونیکس انجام شده، وی گفته است فروش قسمت دوم بازی Rocket League دو برابر فروش کلی این سری است:

عکس‌العمل مثبت طرفداران نسبت به Rocket League فراتر از چیزی که انتظار آن را داشتیم بود.

نظر شما در این رابطه چیست؟ اگر تا امروز موفق به تجربه این بازی شدید، نظرات خود را در رابطه با عملکرد آن با ما درمیان بگذارید.

منبع: Game Industry


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده