// پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

صحبت‌های الکترونیک آرتز در رابطه با احتمال بازگشت سری Need For Speed به عرضه سالانه

پیتر مور رئیس ارشد اجرایی کمپانی الکترونیک آرتز اخیرا طی مصاحبه‌ای اعلام کرد مطمئن نیست که آیا مجموعه‌ی Need For Speed دوباره به چرخه‌ی عرضه سالانه بازگردد یا خیر. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

پیتر مور در این مصاحبه توضیح داد که کمپانی آن‌ها قبل از اینکه تصمیمی جدید راجع به آینده‌ی این مجموعه بگیرد منتظر است تا ببیند نسخه‌ی بازسازی شده که قرار است امسال عرضه شود چه سرانجامی خواهد داشت. هنگامی که در رابطه با احتمال بازگشت این سری به عرضه‌ی سالانه سوال شد او اینگونه پاسخ داد:

سوال بسیار جالبی است. من آنچنان مطمئن نیستم که این سری به چرخه‌ی عرضه سالانه بازگردد. ما فعلا منتظریم تا ببینم اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. به عنوان یک سازنده یا ناشر شما فقط وقتی که ایده‌های تازه و جذابی داشته باشید قادر خواهید بود تا یک مجموعه را به صورت سالانه عرضه کنید.

اوضاع الان دقیقا مشابه اوضاعی است که با ما سری بازی‌های ورزشی گلف داریم. این یک بازی ثابت گلف است، آیا آنقدر خلاقیت و نوآوری در این بازی وجود دارد که بتوان به وسیله‌ی آن هرسال یک نسخه‌ی جدید عرضه کرد؟

همانطور که احتمالا می‌دانید سری Need For Speed در سال ۲۰۱۴ میلادی حضور نداشت تا تیم سازنده یعنی استودیوی گوست بتواند بیشتر بر روی ساخت نسخه‌ی بازسازی شده تمرکز کند. پیش از آن این سری برای سیزده سال به صورت سالانه عرضه می‌شد و سال گذشته در طی تمامی این سال‌ها اولین باری بود که ما نام Need For Speed را ندیدیم.

جدیدترین نسخه از این مجموعه که برای عرضه در سال جاری برنامه ریزی شده قرار است در نسخه‌ای خیالی از شهر لس آنجلس جریان داشته باشد و طبق گفته‌های تیم سازنده این بازی یک «بازسازی کامل» از این مجموعه خواهد بود. مارکوس نیلسون تهیه کننده‌ی این نسخه پیش از این اعلام کرده بود که کمپانی الکترونیک آرتز همیشه قصد داشته چنین بازی‌ای را بسازد.

بازی Need For Speed قرار است در تاریخ چهاردهم آبان ماه سال جاری بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: VideoGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده