نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۰

ویندوز ۱۰ بعد از ۲۴ ساعت از زمان عرضه‌اش روی ۱۴ میلیون دستگاه نصب شده است

مایکروسافت در وبلاگ رسمی ویندوز اعلام کرده که بیش از ۱۴ میلیون دستگاه در ۲۴ ساعتی که از زمان عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰ می‌گذرد، به این سیستم‌عامل بروز شده‌اند. با جزئیات خبر همراه زومجی باشید.

مایکروسافت به صورت مرحله‌ای و در طول چند روز آینده برای کسانی که نسخه‌ی جدید ویندوز خود را رزرو کرده‌اند، این بروز رسانی را انجام خواهد داد و برای آن‌ها اعلامیه‌ی دانلود ویندوز ۱۰ را خواهد فرستاد. این شرکت اذعان می‌کند در مرحله‌ی فعلی، کیفیت مراحل بروزرسانی برای آن‌ها از همه‌چیز مهم‌تر است و هنوز بهبودهای زیادی مانده که قبل از ارسال آن‌ برای کاربران، بر روی سیستم‌عامل انجام شود.

کسانی که هنوز گزینه‌ی بروزرسانی را دریافت نکرده‌اند، بعد از دانلود ویندوز از طریق برنامه‌ی Get Windows 10، در نوار وظیفه‌ی ویندوز فعلی خود اعلامیه‌ای مشاهده خواهند کرد که به وسیله‌ی آن می‌توانند سیستم خود را ارتقا دهند. اگر هنوز منتظر این اعلامیه از سمت مایکروسافت هستید، می‌توانید فایل ISO ویندوز ۱۰ را به صورت رسمی دانلود کنید و به کمک راهنمای قدم به قدم بروزرسانی به ویندوز ۱۰، آن را نصب کنید.

بر اساس گزارش‌های قبلی، اولین بروزرسانی بزرگ ویندوز ۱۰ به زودی و در چند روز آینده منتشر خواهد شد. همچنین مشخص شد که بازی کارتی Solitaire که برای خیلی از کاربران ویندوز خاطره‌انگیز است و از ویندوز ۳.۰ تا به حال به صورت رایگان روی همه‌ی سیستم‌عامل‌های مایکروسافت موجود بوده، حالا شیوه‌ای برای درآمدزایی این شرکت شده و همراه با نمایش تبلیغات و آگهی‌ها اجرا می‌شود که برای حدف آن‌ها، باید ماهیانه ۱.۵ دلار یا سالی ۱۰ دلار بپردازید.

اگر قصد ارتقا به ویندوز ۱۰ را دارید و هنوز در مورد نحوه‌ی اجرای بازی‌ها روی این سیستم‌عامل تردید دارید، مقاله‌ی بررسی عملکرد و راندمان بازی‌ها در ویندوز ۱۰ بسیار به کارتان خواهد آمد و قبل از اقدام به نصب خوب است که با ۱۰ نکته‌ای که گیمرها باید برای ارتقا به ویندوز ۱۰ بدانند، آشنا شوید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده