نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۶

حضور ماشین BMW M3 E46 از بازی Most Wanted در نسخه جدید Need For Speed

کمپانی الکترونیک آرتز با بازسازی مجدد سری Need For Speed، نشان داد به درخواست‌های طرفداران گوش می‌کند. در راستای همین اقدام، این کمپانی از حضور یکی از پرطرفدارترین ماشین‌های این سری که در بازی Most Wanted حضور داشت خبر داده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

الکترونیک آرتز امروز با انتشار یک تصویر اعلام کرد ماشین BMW M3 E46 که در قسمت اول سری بازی‌های Most Wanted حضور داشت، در بازسازی مجدد سری Need For Speed در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

بازیکنان نه تنها به این ماشین محبوب دسترسی خواهند یافت، بلکه می‌توانند با سلیقه خود به شخصی‌سازی تمام قسمت‌های آن بپردازند و پس از آن با این ماشین قدیمی به دل جاده‌های بارانی بزنند.

اما این تمام ماجرا نیست. الکترونیک آرتز همچنین اعلام کرد کسانی که نسخه دیلاکس بازی Need For Speed را پیش‌خرید کنند، در زمان عرضه بازی بدون هیچ‌گونه معطلی به این ماشین دسترسی خواهند یافت. اگر بازی را پیش‌خرید کنید و در زمان عرضه برای اولین بار وارد گاراژ شوید، سریعا به ماشین BMW M3 E46 از نسخه اول بازی Most Wanted دسترسی پیدا خواهید کرد.

درادامه می‌توانید تضویر منتشرشده از این ماشین را در بازسازی مجدد Need For Speed مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

Need For Speed

 

بازی Need For Speed در تاریخ چهاردهم آبان ماه سال جاری برای پلتفرم‌های پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. پس از تاخیر یک‌ساله، این بازی امسال قرار است با دستی پر بازگردد و طرفداران را شگفت‌زده کند.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده