نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵

تولید نسخه Pip-Boy بازی Fallout 4 با یک پرینتر سه بعدی توسط یکی از طرفداران

اگرچه نسخه مخصوص بازی Fallout 4 با نام Pip-Boy به اتمام رسیده است و بتسدا هم دیگر تصمیمی برای تولید بیشتر از آن‌ها ندارد، یکی از طرفداران سرسخت بازی با یک پرینتر سه‌بعدی اقدام به ساخت این نسخه ویژه کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

ایوو دی-هاس، اخیرا با پرینتر سه‌بعدی خود اقدام به تولید نسخه Pip-Boy بازی Fallout 4 که با ارتقاهای انجام شده روی آن Mark IV نام گرفته کرده است.

مانند طراحی اصلی این نسخه که توسط بتسدا انجام شده، این نسخه هم از تلفن‌های همراه هوشمند پشتیبانی می‌کند. بنابراین بازیکنان می‌توانند با گوشی همراه خود و برنامه‌های آن بازی خود را کنترل کنند.

اگرچه این نسخه تمام خصوصیاتی که محصول بتسدا دارد را دارا نیست، اما با چراغ‌های LED نارنجی رنگ خود شکل زیبایی گرفته است. براساس اطلاعات منتشرشده، اگرچه این نسخه نوارهای کاسِت را پخش نمی‌کنند، اما کاربران برای زیبایی می‌توانند نوارهای خود را داخل آن قرار دهند.

هاس در گذشته و در زمان عرضه دو بازی Fallout 3 و Fallout: New Vegas هم اقدام به ساخت نسخه‌های پیپ‌بوی این دو بازی کرده بود. با این حال مدل Mark IV نسبت به طراحی‌های گذشته تفاوت‌های زیادی دارد. به عنوان مثال دکمه مدل‌های قبلی در سمت چپ قرار داشت، اما دکمه‌های مدل جدید در سمت راست قرار گرفته است.

هاس در صحبت‌های خود گفته است نقشه‌های لازم برای تولید نسخه پیپ‌بوی بازی فال‌اوت ۴  را نداشته است و به همین دلیل برای طراحی‌ برخی از قسمت‌ها، مجبور به استفاده از قوه‌تخیل و قابلیت حدس‌زدن خود شده است:

طراحی نسخه پیپ‌بوی با نقشه‌های مناسب هم کار مشکلی است، اما برای طراحی این نسخه من تنها از ویدیو منتشرشده E3 استفاده کردم. متاسفانه این ویدیو منابع مناسب که نیاز داشتم را برای من فراهم نکرد.

بنابراین اگر دارای پرینترهای گران قیمت سه‌بعدی هستید و در زمان پیش‌خرید محصولات رسمی نتوانستید یکی از نسخه‌های Fallout 4: Pip-Boy Edition را خریداری کنید، می‌توانید راهنمای مربوطه برای تولید نسخه پیپ‌بوی بازی فال‌اوت ۴ را دنبال کنید.

بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده