نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۵

فصل دوم سریال Fear the Walking Dead دارای ۱۵ اپیزود خواهد بود

شبکه AMC امروز در خبری اعلام کرد فصل دوم سریال فرعی Fear the Walking Dead که در سال ۲۰۱۶ پخش خواهد شد، ۱۵ اپیزود هیجان‌انگیز خواهد داشت. با زومجی و اخبار سینما و تلویزیون همراه باشید.

نخستین قسمت از فصل اول سریال Fear the Walking Dead در تاریخ ۲۳ آگوست (یکم شهریور) پخش خواهد شد و براساس اطلاعات منتشرشده، قسمت اول این سریال ۹۰ دقیقه طول خواهد کشید.

پس از پایان فصل اول در ماه اکتبر سال جاری میلادی، در برنامه Talking Dead که با اجرای کریس هاردویک همراه است، می‌توانید مصاحبه‌های مربوطه با بازیگران این سریال را تماشا کنید.

تا به حال ساخت دو فصل برای سریال Fear the Walking Dead تایید شده و اگر این مجموعه بتواند موفق ظاهر شود، به احتمال بسیار زیاد شبکه AMC دستور ساخت محتویات بیشتر از آن را خواهد داد.

داستان  Fear the Walking Dead در همان دنیای سریال اصلی اتفاق خواهد افتاد. در حالی که جامعه با خطر زامبی‌های خون‌خوار تهدید می‌شود، مدیر یک مدرسه و یکی از معلمان آن از مدرسه خود برای سرپناه در برابر این تهدید استفاده می‌کنند. با جامعه و تمدنی که رو به نابودی رفته، این دو نفر با حفاظت از این مدرسه سعی دارند از خانواده خود مراقبت کنند.

سریال Fear the Walking Dead با تهیه‌کنندگی رابرت کرکمن، گِیل هارد و دیوید آلپِرت قرار است تابستان امسال از شبکه AMC پخش شود. در این سریال کیم دیکِنز در نقش مَدیسِن، کِلیف کِرتیس در نقش تِرَویس، فِرَنک دیلِین در نقش نیک، آلیسا دِبنام در نقش آلیشیا، الیزابت رودریگز در نقش لیسا، روبن بِلِیدز در نقش دَنیل، مرسدس مِیسِن در نقش اُفِلیا و لورنزو جیمز در نقش کریس ایفای نقش خواهند کرد.

قسمت اول  سریال Fear the Walking Dead قرار است در تاریخ ۱ شهریور از شبکه AMC پخش شود.

منبع: Comingsoon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده