نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۷

تایید حضور چنینگ تاتوم در فیلم گامبیت

بنا به گزارش هالیوود ریپورتر، چننینگ تاتوم که حضورش در فیلم گامبیت در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، به صورت رسمی‌ برای بازی در این فیلم قرارداد امضا کرد. وی در این فیلم در نقش گامبیت ظاهر می‌شود.با زومجی و ادامه این خبر همراه باشید.

با اینکه چندی پیش خبری مبنی بر انصراف چنینگ تاتوم از بازی در نقش گامبیت در فیلمی به همین نام که اسپین آفی از مجموعه فیلم‌های افراد ایکس است منتشر شده بود، اما امروز هالیوود ریپورتر اعلام کرد که وی برای بازی در این فیلم قرارداد خود را امضا کرده است. در ادامه این خبر هالیوود ریپورتر افزود با اینکه مذاکرات به نقطه حساسی رسیده بود، اما هرگز خطر انصراف تاتوم از فیلم گامبیت، فیلم را تهدید نمی‌کرد. چنینگ تاتوم به احتمال زیادبا امضای این قرارداد در فیلم‌های متعددی از مجموعه افراد ایکس و فیلم‌های بعدی گامبیت بازی خواهد کرد. نقشی‌ مانند نقش ولورین که سال‌های زیادی است توسط هیو جکمن ایفا می‌شود.

روپرت هلمر، کارگردان فیلم خیزش سیاره میمون‌ها وظیفه کارگردانی فیلم را بر عهده خواهد داشت. فیلمنامه گامبیت نیز توسط جاش زمیوتر بر اساس داستانی از کریس کلرمانت نوشته شده است. تهیه کنندگان فیلم نیز چنینگ تاتوم، رید کارولین، لورن شولر دانر و سیمون کینبرگ هستند.

کار فیلمبرداری گامبیت از اکتبر (مهر) امسال آغاز می‌شود و فیلم برای اکران در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۱۶ ( ۱۶ مهر ۱۳۹۵) برنامه ریزی شده است. قبل از اکران فیلم گامبیت، دو فیلم ددپول (۱۵ فوریه ۲۰۱۶ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴) و افراد ایکس: آخرالزمان (۲۷ می ۲۰۱۶ - ۷ خرداد ۱۳۹۵) از این مجموعه اکران خواهند شد.

منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده