// دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۹

انتشار بازی ایرانی «موتوری» با حال و هوای دهه ۶۰

گلیم‌گیمز،‌ استودیوی بازیسازی ایرانی تازه‌ترین بازی اندرویدی خود با نام «موتوری» را در سبک رانر(Runner)  برروی کافه بازار منتشر کرد. لایی کشیدن در خیابان‌ها و کسب پول و امتیاز برای تغییر چهره شخصیت اصلی از امکانات جالب این بازی دوبعدی هستند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

این روزها شاهد حضور بازی‌های مختلف ایرانی برروی پلتفرم‌های مختلف به ویژه اندروید هستیم. اکنون یکی از تاز‌ه‌ترین این بازی ها به نام موتوری با سبک رانر (Runner) توسط گلیم‌گیمز، استودیوی کاملا ایرانی تولید و منتشر شده است.

وظیفه‌ی شما در بازی «موتوری» عبور از موانع و کسب امتیازات بیشتر برای بالا رفتن در رده‌بندی است. شما همچنین قادر به شخصی‌سازی کامل شخصیت اول بازی هستید. تغییر مدل مو، ریش و سیبیل، کفش و موتور از جمله خصوصیات جذاب این بازی محسوب می‌شوند. در این بازی شما امکان انجام کارهای مختلفی از جمله زدن بوق برای مردم آزاری، طی کردن مسافت‌های طولانی بدون برخورد با خودروها و موانع، جمع‌آوری سکه (یا به قول بازی قرون) یا بوق زدن پشت ماشین عروس را دارید. البته این ماموریت ها به اینجا ختم نشده و با پیشروی و اتمام ماموریت‌ها، تنوع آن‌ها نیز بیشتر می‌شود. توسعه‌دهندگان برای  «موتوری» سیستم سطح نیز در نظر گرفته‌اند که این مورد نیز مربوط به اتمام ماموریت‌ها و دریافت القاب جدید می‌شود.

بازی موتوری به صورت رایگان (Free-to-Play)  اکنون از طریق کافه بازار قابل دانلود است. شما با خرید قرون با استفاده از پول واقعی قادر به آزاد سازی لباس، صدای بوق جدید، موتور و غیره هستید. استودیوی سازنده به همراه «موتوری» در پنجمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران شرکت کرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده