نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۳۰

تماشا کنید: تریلر کوتاه Mirror's Edge Catalyst نوید نمایشی بلند در گیمزکام را می‌دهد

اینطور که به نظر می‌رسد این هفته و در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵، ما می‌توانیم منتظر دیدن اولین  گیم‌پلی طولانی‌ بازی Mirror's Edge Catalyst باشیم. امروز الکترونیک آرتز با پخش یک تریلر بسیار کوتاه اعلام کرد که باید به زودی منتظر اخبار جدیدی از این بازی باشیم.

ویدیویی که در حساب رسمی‌ توییتر الکترونیک آرتز منتشر شده با اینکه کوتاه است اما فوق‌العاده‌ زیبا به نظر می‌رسد. تریلر با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و بیشتر شهر Mirror's Edge را به ما نشان می‌دهد. با این‌حال ما می‌توانیم در این ویدیو صحنه کوتاهی‌ از گیم‌پلی بازی را نیز مشاهده کنیم.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

الکترونیک آرتز همچنین اعلام کرد در جریان نمایشگاه گیمزکام طرفداران بازی می‌توانند نگاه عمیق‌تری به بازی Mirror's Edge Catalyst داشته باشند. اینطور که به نظر می‌رسد ما باید منتظر اخبار جدید در رابطه با این بازی در جریان کنفرانس مطبوعاتی الکترونیک آرتز که در تاریخ ۵ آگوست ( ۱۴ مرداد) در ساعت ۱۲:۳۰ برگزار می‌شود، باشیم.

Mirror's Edge Catalyst در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۶ (۴ اسفند ۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر می‌شود و همانطور که قبلا اعلام شده بود در این قسمت از بازی هیچگونه سلاح گرمی‌ وجود ندارد.

منبع: Gamespot

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده