// سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵

لیست بازی‌های قابلیت ایکس‌باکس وان Backwards Compatibility منتشر شد

این لیست شامل تمام بازی‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس لایو آرکید قابل پخش در ایکس‌باکس وان می‌شود که سازگاری آنها برروی نسل فعلی تایید شده است. در حال حاضر این بازی‌ها تنها توسط اعضای برنامه پیش‌نمایش بازی‌های ایکس‌باکس قابل پخش و اجرا است.

مایکروسافت در جریان کنفرانس E3 2015 از قابلیتی شگفت‌انگیز با نام «Xbox One Backwards Compatibility» برای آغاز در سال جاری رونمایی کرد. طبق این قابلیت جدید هرچند دارندگان کنسول قادر به اجرای مستقیم دیسک بازی‌های ایکس‌باکس 360 برروی ایکس‌باکس وان نیستند اما این قابلیت باعث دانلود یک فایل سازگار و نمایش بازی‌های قابل دانلود به صورت خودکار می‌شود.

اکنون بازی‌های هماهنگ شده به شرح زیر است:

مایکروسافت همچنین با هدف جمع‌آوری آرای کاربران جهت افزودن بازی‌های مورد علاقه‌ی آنها به قابلیت سازگاری بازی‌های قدیمی با کنسول نسل حاضر،‌ بخشی را با نام «Backwards Compatibility» به صفحه‌ی بازخوردهای ایکس‌باکس افزوده است. البته افزوده شدن بازی به این لیست به معنای اضافه شدن تضمینی آن در آینده نیست.

علاوه بر این بازی Gears of War از امروز قابل اجرا در چهارچوب این قابلیت است. در ضمن سه بازی دیگر Gears of War که در بالا پررنگ شده‌اند از پاییز امسال در دسترس قرار می‌گیرند. سازگاری بازی Shadow Complex نیز رسما در توئیتر ماجور نیلسون مایکروسافت تایید شد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده