نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵

تصاویر جدیدی از بخش چندنفره و داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 3

دقایقی پیش کمپانی اکتیویژن به مناسبت نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵، تصاویر جدیدی را از بخش داستانی و چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 3 منتشر کرد که درادامه شما را دعوت به تماشای آن‌ها می‌کنیم. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

نسخه آزمایشی بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 3 از تاریخ ۱۹ تا ۲۳ آگوست (بیست و هشتم مرداد الی دوم شهریور) و به مدت ۵ روز در انحصار کنسول پلی‌استیشن 4 خواهد بود.

پس از آن از تاریخ ۲۶ الی ۳۰ آگوست (دوم الی پنجم شهریور)، کاربران پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی هم می‌توانند نسخه آزمایشی این بازی تجربه کنند.

درطول برگزاری نسخه آزمایشی بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 3، قرار است خصوصیات جدید بازی مانند حرکت‌های پرشی و نقشه‌ها به کاربران نشان داده شود. نسخه آزمایشی بازی دراختیار تمام کسانی که بازی را پیش خرید کنند قرار خواهد گرفت.

بازی Call of Duty: Black Ops 3 قرار است برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 هم عرضه شود. کاربران کنسول‌های نسل قبلی در تاریخ ۶ نوامبر (۱۵ آبان) می توانند این بازی را به صورت فیزیکی یا دیجیتالی خریداری کنند.

درادامه ابتدا می‌توانید تصاویری جدید از بخش چندنفره بازی که نقشه‌هایی مانند Stronghold, Combine, Hunted و Evac را نشان می‌دهد را تماشا کنید:

پس از آن، درانتها می توانید تصاویر جدید بخش داستانی Black Ops 3 را هم مشاهده و نظرات خود را در رابطه با این تصاویر با ما درمیان بگذارید:

 

بازی Call of Duty: Black Ops 3 که توسط استودیو تری‌آرک در حال ساخته شدن است، در تاریخ ۶ نوامبر ( ۱۵ آبان ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

اگر اخبار روزهای گذشته Black Ops 3 را از دست دادید، می توانید از طریق زومجی به مشاهده  معرفی حالت زامبی  و  نسخه کالکتور این بازی که شامل یک یخچال فریز کوچک واقعی خواهد بود بپردازید.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده