نویسنده: حامد افرومند
// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۷

تماشا کنید: تریلر بازی Need For Speed - گیمزکام ۲۰۱۵

قبلا در نمایشگاه E3 2015 شاهد نمایشی از گیم‌پلی بازی Need For Speed بودیم. استودیوی گوست‌گیم این‌بار در گیمزکام حضور یافته و در کنفرانس الکترونیک آرتز شاهد نمایشی از Need For Speed بودیم. برای تماشای تریلر منتشر شده از این بازی با زومجی همراه باشید.

همان‌طور که از پیش اعلام شده بود، کاربرانی که در غرفه الکترونیک آرتز در نمایشگاه گیمزکام حضور یابند می‌توانند برای اولین بار بازی Need for Speed را تجربه کنند. نسخه جدید سری بازی‌های Need for Speed که یک بازسازی مجدد محسوب می‌شود در کنفرانس الکترونیک آرتز در گیمزکام ۲۰۱۵ هم حضور خواهد داشت. دقایقی پیش این بازی در کنفرانس الکترونیک آرتز در گیمزکام ۲۰۱۵ به نمایش گذاشته شد که شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم:

| دانلود ویدیو با کیفیت 720p

در Need for Speed هدف شما تبدیل شدن به بزرگترین و معروف‌ترین راننده‌ی شهر خواهد بود و می‌توانید تیمی متشکل از بهترین راننده‌ها را برای رقابت با گروه‌های دیگر در کنار خود جمع کنید. بازی Need For Speed در تاریخ چهاردهم آبان ماه سال جاری برای پلتفرم‌های پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان ورایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. روز گذشته همچنین در خبری مطلع شدیم ماشین محبوب BMW M3 E46 از بازی Most Wanted در نسخه جدید سری بازی‌های Need For Speed حضور پیدا خواهد کرد.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده