نویسنده: مرتضی تقوی
// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۸

تماشا کنید: تریلر بسته الحاقی بازی Star Wars: The Old Republic در گیمزکام ۲۰۱۵

دقایقی پیش در جریان کنفرانس الکترونیک‌آرتز در نمایشگاه گیمز‌کام اولین تریلر از گیم‌پلی بزرگترین بسته‌ی توسعه‌ی بازی Star Wars: The Old Republic به نام Knights of the Fallen Empire به نمایش درآمد. با تماشای این تریلر و تاریخ عرضه‌ی آن با زومجی همراه باشید.

امروز در جریان کنفراس الکترونیک‌آرتز در نمایشگاه گیمز‌کام، استودیوی بایووِر و الکترونیک‌آرتز از اولین تریلر گیم‌پلی بسته ی توسعه‌ی  Knights of the Fallen Empire برای بازی Star Wars: The Old Republic که از روی نسخه‌ی پی‌سی تهیه شده رونمایی کردند. این بسته‌ی توسعه بزرگترین بسته‌ی توسعه‌ی ای است که تا بحال برای یک بازی آنلاین منتشر شده است.

این بسته‌ی توسعه‌ی اپیزودیک در تاریخ 5 آبان عرضه خواهد شد. این بسته برای کسانی که پیش از این ثبت نام کرده بودند رایگان خواهد بود.

جیمز اُهلِن، کارگردان هنری بازی در این مورد در این کنفرانس گفت:: «این بسته‌ی توسعه در زمینه‌ی روایت داستان بازگشتی حماسی را به سبک مختص به بایووِر دارد.»

نسخه‌ی The Old Republic در سال 2011 و با هزینه‌ی ساخت هنگفت 200 میلیون دلار عرضه شد. این بازی در جذب گیمر‌ها زیاد موفق ظاهر نشد و تنها پس از 11 ماه از عرضه به صورت یک بازی رایگان در آمد، اما باز هم کار خودش را کرد و بر اساس گزارش الکترونیک‌آرتز 165 میلیون دلار تنها در سال 2013 به جیب سازندگان و منتشر کنندگان این بازی ریخت.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بسته‌ی توسعه را مشاهده کنید:

دانلود ویدئو با کیفیت 480p | دانلود ویدئو با کیفیت 720p

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده