نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۳

تماشا کنید: تریلر جدید و احساسی بازی Final Fantasy XV در گیمزکام ۲۰۱۵

همان‌طور که روز گذشته با انتشار یک ویدیو کوتاه به شما وعده داده بودیم، امروز جدیدترین تریلر بازی Final Fantasy XV در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ با نام «طلوع» منتشر شد. درادامه با زومجی و تماشای این ویدیو زیبا همراه باشید.

این ویدیو جدید پدر نوکتیس، شخصیت اصلی Final Fantasy XV را به ما نشان می‌دهد و اگرچه هنوز زیاد با او آشنایی نداریم، می‌توان با موسیقی بسیار زیبای تریلر، رابطه‌ای را میان پدر قهرمان بازی و خودمان احساس کرد.

درادامه این ویدیو زیبا را در دو کیفیت متفاوت تماشا و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو با کیفیت SD

دانلود ویدیو با کیفیت HD

بازی Final Fantasy XV در سال ۲۰۰۷ با نام Final Fantasy Versus XIII به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۳ معرفی شد. سال‌ها گذشت و هیچ خبری خاصی از این بازی منتشر شد و سرانجام اسکوار انیکس در نمایشگاه توگیو گیم ۲۰۱۴ با انتشار یک تریلر خبر از بازسازی مجدد بازی را داد. در کنار انتشار این تریلر، اسکوار انیکس اعلام کرد تاتسویا نامورا از کارگردانی این بازی کناره‌گیری کرده و هاجیمه تاباتا جای وی را به عنوان کارگردان این بازی گرفته است. در حال حاضر نامورا مشغول ساخت بازی مورد انتظار Kingdom Hearts 3 است.

بازی Final Fantasy XV در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده