// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۳

بسته‌الحاقی The Sims 4: Get Together رسما رونمایی شد

لحظاتی قبل در جریان کنفرانس خبری الکترونیک آرتز در گیمزکام ۲۰۱۵،‌ این شرکت از جدیدترین بسته‌ی الحاقی The Sims 4 با پسوند Get Together رونمایی کرد. در این بسته با سایر سیمزها به کشف جهانی جدید می‌روید. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در نهایت الکترونیک آرتز از تازه‌ ترین بسته‌ الحاقی بازی The Sims 4 رونمایی کرد. با توجه به توضیحات این شرکت در کنفرانس خبر گیمزکام ۲۰۱۵، این بسته جهان جدیدی را با مکان‌های تاریخی اروپا به بازی The Sims می‌آورد. شما با سیمزهای خود به کشف جهانی الهام گرفته از اروپا با نام ویندِن‌بورگ رفته و قادر به پیوستن به باشگاه‌های مختلف پر شده از سایر سیمز‌ها هستید.

شخصیت‌های مختلف شما بر عملکرد سیمزها تاثیر خواهد گذاشت منافع شخصی، شخصیت شما و رفتارها از ویژگی‌های جدید The Sims 4: Get Together به حساب می‌آید.

طبق گفته‌ی‌های سازندگان این بسته‌ی الحاقی در ماه نوامبر عرضه خواهد شد. الکترونیک آرتز برای افزایش هیجان تماشاگران از تعدادی رقصده برای معرفی این بسته جدید استفاده کرد تا نمایشی را برروی سن انجام دهند.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده