نویسنده: Zoomg Team
// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۴

شایعه: بانجی در حال کار روی نسخه پی‌سی بازی Destiny است

آن طور که معلوم است استودیو بانجی در حال کار بر روی نسخه‎ی پی‎سی بازی محبوب Destiny است؛ چراکه این استودیو می‎خواهد افرادی را در زمینه‎ی کار بر روی بازی‎های پی‎سی استخدام کند. با زومجی برای آگاهی از جزئیات خبر همراه باشید.

توسعه‎دهنده‎ی بازی Destiny، استودیو بانجی، به دنبال «آزمایش‎کننده‎ی سازگاری بازی با پلتفرم پی‎سی» برای کار بر روی چیزی مشخص نشده است؛ فراخوانی که بانجی منتشر کرده، گمانه‎زنی ها را درمورد عرضه‎ی نسخه‎ی پی‎سی بازی Destiny به راه انداخته است.

بانجی در وب‎سایت رسمی خود اعلام کرده که شخص موردنظر، باید «ویژگی‎های سخت‎افزاری رایانه‎های شخصی را مورد ارزیابی قرار دهد و اطمینان پیدا کند که این بازی، بر روی سخت‎افزارهای مختلف به بهترین نحو اجرا می‎شود».

این موضوع نمی‎تواند بی‎مورد باشد. مطمئنا استخدام کسی که بتواند ویژگی‎های سخت‎افزاری رایانه‎های شخصی را مورد ارزیابی قرار دهد نمی‎تواند برای کارهای معمولی باشد؛ مگر این‎که بانجی در حال کار بر روی پروژه‎ی جدیدی باشد. پروژه‎ای که به احتمال بسیار زیاد، نسخه‎ی پی‎سی بازی Destiny خواهد بود. حتی می‎توان حدس زد که این پروژه، نسخه‎ی دوم Destiny هم باشد.

اگر به یاد داشته باشید، قبلا اعلام کرده بودیم احتمال این وجود دارد که قسمت دوم Destiny در تابستان ۲۰۱۶ عرضه شود. در آن زمان، کارمند بانجی گفته بود:

Destiny 2 یک بازی کاملا جدید خواهد بود. نام بازی در حال حاضر Destiny 2: Shattered Sun است و برای انتشار در سپتامبر ۲۰۱۶ برنامه ریزی شده است. شما در این بازی از شخصیت‌های قسمت اول این مجموعه استفاده خواهید کرد. Destiny 2 تمرکز بسیار زیادی بر روی داستان اسیریس خواهد داشت.

با این حساب، احتمال این موضوع که پروژه‎ی بعدی بانجی، Destiny 2 باشد بسیار زیاد است. نظر شما در این‎باره چیست؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منابع: VG247 / PCGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده