// پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۱۵

تماشا کنید: رونمایی کوئی تِکمو از بازی مرتبط با انیمیشن Attack on Titan‌

طبق اعلام رسمی کوئی تکمو در جریان نمایشگاه گیمز‌کام ۲۰۱۵، این شرکت در حال توسعه‌ی یکی بازی جدید براساس انمی محبوب Attack on Titan برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بعد از آماده‌سازی‌های از پیش تعیین شده توسط شرکت کوئی‌ تِکمو و راه اندازی وبسایتی ویژه برای یک آی‌پی جدید و در نتیجه نوشتن جملاتی معنی دار مانند «این یک جنگجو نیست» در نهایت این شرکت از جدیدتری بازی خود رونمایی کرد.

بازی Attack on Titan اقتباسی از انیمه و مانگای موفقی به همین نام است. این بازی توسط استودیوی امگا فورس، توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های Dynasty Warriors، Dead or Alive: Last Round و Hyrule Warriors تولید خواهد شد.

دانلود ویدیو با کیفیت 360p | دانلود با کیفیت 720p

هیساشی کوئنوما، رئیس کوئی تکمو گیمز در این رابطه گفت:

بعد از تبدیل این مجموعه‌ی مانگا/انمی به یک نام تجاری شناخته شده در سطح بین‌المللی، ما برای ساخت آخرین ایستگاه بشیریت در برابر تایتان‌ها، این موجودات فوق‌العاده قدرتمند فرصت مناسبی را بدست آوردیم.

هرچند در زمان نوشتن این خبر اطلاعات بیشتری توسط توسعه‌ دهندگان به جز عرضه‌ی بازی در سال ۲۰۱۶ منتشر نشده با این حال سازندگان احتمالا در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری را با رسانه‌ها به اشتراک خواهند گذاشت.

کوئی تکمو روزها پر مشغله‌ای را پشت سر می‌گذارد. همین هفته‌ی گذشته بود که این شرکت از بازی‌ Arslan: The Warriors of Legend براساس انمی با همین نام رونمایی کرد. این بازی نیز در سال ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به صورت نسخه‌ی فیزیکی و برای پلی‌استیشن 3 به صورت دیجیتالی عرضه می‌شود.

این روزها Attack on Titan با فیلم سینمایی جدیدی نیز بر سر زبان‌ها افتاده است. اخیرا نیز تولیدکنندگان این فیلم تریلری زیبا و هیجان انگیز را از حمله‌ی تایتان‌های غول‌ آسا پخش کردند.

منبع: IGN 

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده