نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

سم لیک از قدرت‌های زمانی بازی Quantum Break می‌گوید

بازی با زمان در Quantum Break همان قدر که هیجان‌انگیز است، می‌تواند پیچیده و گمراه‌کننده باشد. نمایش گیمزکام بازی هم قابلیت‌های جدیدتری نشان داد که قبلاً ندیده بودیم، پس توضیحات کارگردان بازی در این زمینه می‌تواند واقعاً مفید باشد.

سم لیک، نام شناخته‌شده و دوست‌داشتنی دنیای بازی‌های ویدیویی و مرد شماره‌ی یک پشت Quantum Break، در نمایشی از بازی که پشت درهای بسته برگزار شد کمی راجع به قدرت‌هایی که شخصیت‌های قابل بازی خواهند داشت صحبت کرد و از کارکرد آن‌ها گفت.

طراحی رابط کاربری بازی و آیتم‌هایی که روی صفحه نشان داده می‌شوند هنوز کامل نشده اما از الان مشخص است که قدرت‌های زمانی، توسط آیکون‌هایی سمت راست صفحه نشان داده می‌شوند. هر قدرت نوار مخصوص خود را دارد که هنگام استفاده از آن، از مقدارش کاسته شده و به مرور زمان پر می‌شود.

قدرت‌های زمانی مختلفی در بازی وجود دارد که بازیکن با پیشروی در بازی، به آن‌ها دست پیدا می‌کند و به مرور قابلیت‌های شخصیت اصلی افزایش می‌یابد. لیک درباره‌ی پنج قدرت از میان قدرت‌های مختلف بازی توضیح داد و آن‌ها را معرفی کرد:

  • انفجار زمانی: این قدرت در یک ناحیه‌ی مشخص شکست زمانی ایجاد می‌کند که نتایج تخریب‌پذیری در پی خواهد داشت.
  • هجوم زمانی: با این قدرت می‌توانید زمان را ثابت و از خطر فرار کنید و به طرف دیگری بدوید.
  • جهش زمانی: یک جاخالی سریع برای اینکه از گلوله‌های دشمنان جان سالم به در ببرید.
  • سپر زمانی: حبابی که شما را در برابر گلوله‌ها محافظت می‌کند.
  • توقف زمانی: این قدرت، زمان را در ناحیه‌ی خاصی ثابت می‌کند که روی اشیا و  افراد تأثیر می‌گذارد.

Quantum Break در روز ۱۷ فروردین سال ۹۵ برای ایکس‎باکس وان عرضه خواهد شد و انقدر نمایش خوبی در کنفرانس گیمزکام مایکروسافت داشت که تحسین توییتری نیل دراکمن، کارگردان و سازنده‌ی Uncharted 4 را به دنبال داشته است.

منبع: Dualshockers

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده