نویسنده: Zoomg Team
// جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۳۴

بسته‌ الحاقی Legion برای بازی World of Warcraft معرفی شد

کمپانی بلیزارد در جریان برگزاری همایش گیمزکام ۲۰۱۵ به بسته‌ی الحاقی جدید را با نام Legion برای بازی محبوب World of Warcraft معرفی کرد. برای اطلاع از جزئیات خبر در ادامه با زومجی همراه شوید.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی سازندگان، این بسته الحاقی قرار است داستان بازی را تا حدودی به Warcraft 3 متصل کند. قرار است داستان بازی در همان «جزایر کوچک» معروفِ موجود در وارکرفت ۳ جریان پیدا کند. این جزیره، یک تمدنِ به تمام معنا محسوب می‎شود. منطقه‎ای که شلوغی آن زبان‎زد همه است. این جزیره، به اصطلاح «قبرستان» هم نامیده می‎شود. در این محتوا قرار است بازیکنان «بزرگترین تهاجم شیطانی» را کشف کرده و آن را مهار کنند.

داستان بازی به عقب بازخواهد گشت. جایی که ایلیدان استورمرِیج، دِیمون هانتِرس را برای مبارزه با شیاطین و رئیس بورنینگ لِژیون فرستاده است. در این محتوا، یک نژاد جدید از elftها کشف خواهد شد که چیزی حدود ۱۰ هزار سال قدمت دارد. سر منشا این نژاد جدید همان اِلف‌های (Elves) قبلی هستند؛ با این حساب، منتظر بوجود آمدن تغییراتی اساسی درآن‎ها نباشید. اما این نژاد جدید، این بار در کنار بورنینگ لِژیون خواهد بود‌. آن‎ها یکی از مهم‎ترین گروه‎های بازی هستند.

بازیکنان همچنین قادر خواهند بود تا به اِمِرالد نایت‎مِیر بروند؛ آن‎طور که به نظر می‎رسد این مکان هم تاثیر به‎سزایی بر داستان بازی خواهد گذاشت. به علاوه، در این توسعه‎دهنده سطحِ کَپِ بازی به ۱۱۰ افزایش خواهد یافت و همچنین تعدادی سیاه‎چال و حملاتِ جدید، به سطحِ کَپِ بازی اضافه خواهند شد.

World of Warcraft World of Warcraft

بسته‌ی الحاقی Legion شامل PvP Honor جدیدی نیز می‎شود؛ PvP Honor جدیدی که در آن  «استعدادهای خاص، پاداش‎ها و پیشرفت‎ها گنجانده شده‎اند». همچنین، این توسعه‎دهنده همراه با خود اسلحه‎های جدیدی را از کلاس‎های مختلف به بازی خواهد آورد.

بازیکنان می‎توانند سطح شخصیت اصلی بازی را به ۱۰۰ افزایش دهند؛ بنابراین آن‎ها می‎توانند همراه با دوستانشان لحظات جذابی را تجربه کنند.

«سیستم تغییرِ شکل» بازی دست‎خوش تغییراتی شده است. حال دیگر بازیکن می‎تواند آیتم‎ها را جمع‎آوری کند و بدون مصرف کردن پولِ اضافه، بعضی لباس‎ها را تهیه کند تا در مصرف پول صرفه جویی کند.

بلیزارد درمورد Legion  گفت:

دشمنان بزرگِ هورد و الینس‎، گروه شیاطین بورنینگ لِژیون، به بازی بازگشته‎اند. این قهرمانان باید برای رهایی از مخمصه در «جزایر کوچک» به دنبال کمک باشند.

کلاس جدید Demon Hunter:

کلاس Demon Hunter  به طور اساسی یک Elve محسوب می‎شود. این کلاس به بازیکنان اجازه می‎دهد تا جلوه‎های ویژه‎ی گرافیکی را به اشکال مختلف در بیاورند. همچنین بازیکنانی که در بازی بر روی «ویران کردن» تمرکز دارند، می‎توانند حملاتی شیطانی و ویران کننده انجام دهند. به علاوه، اگر آن‎ها در انتقام گرفتن ماهر هستند، برای مجازات دشمنان خود، گزینه‎های متعددی رو به رویشان قرار می‎گیرد.

«Spectral Sight» یکی از قدرت‎های موجود در بازی است که به بازیکنان اجازه می‎دهد تا در این کلاس،«جادوی تقویت بینایی» را برای تشخیص بهتر دشمنان انجام دهند؛ جادویی که بی‎شک بسیار کارآمد خواهد بود؛ چراکه با این جادو می‎توان حتی دشمنانی را که در پشت دیوار مخفی شده‎اند مشاهده کرد.

«Metamorphosis» جادوی دیگری است که به بازیکنان اجازه می‎دهد تا در این کلاس قدرت خود را هرچه بیشتر بهبود بخشند. این کلاس، ویژگی‎های دیگری همچون Double Jump را به همراه خود می‎آورد. همچنین، بازیکنان می‎توانند با بیرون آوردن بالِ شخصیت بازی، بالای سر دشمنان پرواز کنند و از بالا، به آن‎ها ضربه‎ای وارد کنند.

اسلحه‎های قدرت:

بازیکنان می‎توانند بر علیه بورنینگ لِژیون از اشیای گران‎بهای موجود در جزیره استفاده کنند؛ زیرا بازیکنان برای شکست بورنینگ لِژیون به تعداد زیادی از آن‎ها نیاز دارند. این اشیای گران‎بها می‎توانند توانایی اسلحه‎ها را نیز بهبود ببخشند.

نسخه‌ی آزمایشی لیجن در اواخر امسال در دسترس قرار گیرد. در ادامه هم می‎توانید تصاویری را از این نسخه از ورلد او وارکرفت را مشاهده کنید:

نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: VG247

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده