نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

تماشا کنید: ۳ ویدیو جدید از بازی Overwatch کمپانی بلیزارد

بلیزارد در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵، ۳ ویدیو جدید از Overwatch بازی تیراندازی اول شخص خود منتشر کرد. این ویدئوها ۲ نقشه جدید صنایع ولسکایا و نومبانی و یک شخصیت جدید به نام لوسیو را برای بازی معرفی‌ می‌کند. در ادامه با زومجی و تماشای ویدئوها همراه باشید.

بلیزارد در جریان کنفرانس خبری خود در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵، بیشتر به معرفی‌ شخصیت برای بازی‌های فعلی و از پیش معرفی‌ شده خود پرداخت. یکی‌ از بازی‌های بسیار مورد انتظار این شرکت، بازی تیراندازی اول شخص Overwatch است. بلیزارد در این کنفرانس خبری دو نقشه جدید به نام‌های صنایع ولسکایا و نومبانی برای این بازی معرفی‌ کرد. صنایع ولسکایا در نزدیکی شهر سنت پترزبورگ روسیه واقع شده است و یک کارخانه ساخت روبات‌های غول‌آسا است که توسط انسان کنترل می‌شوند. این روبات‌ها برای حفاظت از مردم محلی ساخته می‌شوند. تیم‌های مهاجم و مدافع برای به دست گرفتن کنترل کارخانه باهم می‌جنگند.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

نومبانی نیز در مکانی در نزدیکی‌ Sevanna آفریقا واقع شده است. وظیفه یکی‌ از تیم‌ها حفاظت از سلاحی بزرگ و رساندن آن‌ به موزه میراث نومبانی است. تیم دیگر باید از رسیدن این سلاح به موزه جلوگیری کند.

شخصیت جدید لوسیو نیز برای این بازی معرفی‌ شد. وی یک فرد مشهور بین‌المللی است که «مانع صوتی» نام قابلیت آلتیمیت وی است. در زیر می‌توانید تریلر معرفی‌ و قابلیت‌های وی را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

نسخه آزمایشی‌ بازی Overwatch پاییز امسال منتشر می‌شود.

منبع: VG247

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده