نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

اطلاعات جدیدی از داستان و مکانیک های بازی Mafia 3 منتشر شد

بازی موردانتظار Mafia 3 قرار است سال آینده شما را به دوران بحران پس از جنگ ویتنام، نژاد پرستی، موادمخدر و جرم و جنایت در سال ۱۹۶۰ ببرد. درادامه با زومجی همراه باشید تا اطلاعات جدیدی را از این بازی دراختیار شما قرار دهیم.

طی مصاحبه اخیری که با هِیدِن بِلَک‌مَن، مدیر نوآوری استودیو هنگر ۱۳، سازنده بازی Mafia 3 انجام شده، وی اطلاعات ببیشتری را از خصوصیات مختلف این بازی به علاقه‌مندان ارائه داده است.

دوستان شخصیت اصلی بازی که برخی از آن‌ها را در اولین تریلر سینمایی بازی مشاهده کردیم، می‌توانند در انجام ماموریت‌های مختلف به شما کمک کنند. از کارهایی که از توانایی‌های آن‌ها برمی‌آید، می‌توان به پشتیبانی از طریق راه دور و با سلاح تک تیر‌انداز و البته به صورت مستقیم و نبرد رو در رو اشاره کرد.

با در اختیار قرار دادن آدرس مکان‌های مخفی خود به دوستان، این افراد می‌توانند زمانی که شما در صحنه حضور ندارید به انجام جرم و جنایت بپردازند و با این حال سهم شما را از معاملات انجام شده کنار بگذارند. در بازی مافیا ۳ با در اختیار قرار دادن برخی از مکان‌های مخفی خود به دوستان، جوایز ویژه‌ای را دریافت خواهید کرد.

مدیر نوآوری بازی همچنین دلیل اصلی انتخاب منطقه «نیو اورلینز» برای نمایش رخدادهای بازی را هم اعلام کرده است. دلیل اصلی این اتفاق این است که در سال ۱۹۶۸، این منطقه محل اصلی انجمن‌های نژاد پرستی، بحران جنگ ویتنام، قتل‌های بزرگ تاریخی و البته ماشین‌های پر زرق و برق و لوکس بوده است.

نظر شما در رابطه با این اطلاعات چیست؟

بازی Mafia 3 در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. اگر هنوز موفق به تماشای ویدیو رونمایی و تصاویر بازی مافیا ۳ نشدید، می‌توانید از طریق زومجی به انجام این کار بپردازید.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده