نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۴

تایید ساخت ادامه سریال Prison Break توسط استودیو فاکس

در جریان نشست خبری انجمن منتقدین تلویزیون، دانا والدن، رئیس استودیو فاکس و گری نیومن مدیر عامل این استودیو به طور رسمی‌ خبر ساخت ادامه سریال تلویزیونی Prison Break را تایید کردند. با زومجی همراه باشید.

سریال Prison Break که در زمان پخش خود به یکی‌ از پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیون تبدیل شده بود، ادامه‌ای با سبک و سیاق ۲۴:یک روز دیگر زندگی‌ کن برایش ساخته می‌شود. پل شورینگ خالق اصلی‌ این سریال وظیفه ساخت این ادامه را برعهده دارد.

گری نیومن، مدیر عامل استودیو فاکس درباره این خبر گفت:

پل شورینگ پیش من آمد و گفت من یک داستان بسیار خوب برای بازگرداندن سریال Prison Break دارم. ونتورت میلر و دومینیک پرسل که در سریال اصلی‌ نقش دو برادر را بازی می‌کردند نیز به این ادامه باز خواهند گشت. پل در حال نوشتن قسمت اول این سریال است.

با اینکه هنوز چراغ سبز ساخت این سریال داده نشده است، اما این ایده بسیار جالب به نظر می‌رسد. نیومن در ادامه این خبر افزود:

وقتی‌ که کار نوشتن داستان تمام شود، من تقریبا مطمئنم که ما مستقیماً وارد مرحله ساخت سریال می‌شویم.

رئیس استودیو فاکس، دانا والدن نیز در توضیح این خبر گفت:

به نظر من این داستان کم‌ و بیش مانند یک ادامه خواهد بود. داستان چند سال پس از پایان آخرین فصل سریال آغاز می‌شود. برادرها باز خواهند گشت. همچنین تعدادی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین شخصیت‌های سریال اصلی نیز در این ادامه حضور خواهند داشت. من دقیقا نمی‌دانم که پل برای ساخت این ده اپیزود چه نقشه‌ای در سر دارد اما مطمئنم که به بسیاری از سوالاتی که برای طرفداران در آخرین قسمت این سریال به وجود آمد جواب خواهد داد.

والدن در توضیح اینکه چرا آنها تصمیم گرفتند که ادامه‌ای بر سریال بسازند گفت:

فکر کنم مهم‌ترین نقش را در این میان نت‌فلیکس بازی کرد. نت‌فلیکس پلتفرم بسیار مناسبی است برای اینکه سریال توسط افراد کاملا جدیدی دیده شود. در گزارشی که نت‌فلیکس به ما داد، من متوجه شدم که Prison Break کماکان یکی‌ از پر بیننده‌ترین سریال‌های این پلتفرم است و من فهمیدم که هنوز بسیاری از مردم داستان Prison Break و شخصیت‌های آن‌ را دوست دارند. همچنین من متوجه شدم که یک نسل کاملا جدیدی از تماشاگران داستان Prison Break را تماشا کرده‌اند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم داستان این ادامه را بعد از داستان فصل آخر سریال اصلی‌ قرار دهیم.

یکی‌ از سوالاتی که مطمئناً ذهن طرفداران این سریال را مشغول خواهد کرد این است که آنها چطور می‌خواهند مایکل (با بازی ونتورت میلر) که در فیلمی به نام «آخرین فرار» (که به نوعی‌ آخرین قسمت مجموعه نیز حساب می‌شد) مرده بود را به سریال باز گردانند.

هنگامی که از نیومن سوال شد که آیا آنها داستان آخرین فرار را کاملا نادیده می‌گیرند، در پاسخ گفت:

بله، ما تصمیم داریم که این قسمت را نادیده بگیریم. همانطوری که دانا گفت داستان این ادامه چند سال پس از اتفاقات فصل آخر است. من نمی‌خواهم زیاد راجع به برنامه‌هایی که پل در سر دارد صحبت کنم اما او یک داستان بسیار پر جزئیات و جذاب در سر دارد که توضیح می‌دهد چگونه این شخصیت‌ها دوباره باز خواهند گشت. من فکر می‌کنم که داستان بسیار هیجان انگیزی خواهد شد. همانطور که دانا گفت، Prison Break از آن‌ دست سریال‌هایی نیست که پس از اتمام پخشش به تاریخ پیوسته باشد. مردم هنوز آن‌ را نگاه می‌کنند و هنوز برای این سریال اشتیاق دارند.

در انتها اما والدن طی‌ صحبت‌هایی در مورد نقش «آخرین فرار» در داستان این ادامه توضیحاتی داد که طرفداران را بیشتر به فکر فرو برد:

من فکر نمی‌کنم که ما بخواهیم کاملا اتفاقات قسمت «آخرین فرار» را نادیده بگیریم اما پل ایده‌ای به ما داد که کاملا منطقی‌ بود و توضیح بسیار قانع کننده‌ای درباره اینکه چرا این شخصیت‌ها کماکان زنده‌اند به طرفداران می‌دهد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده