نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

تماشا کنید: رابط کاربری جدید ایکس‌باکس وان مبتنی بر ویندوز 10

مایکروسافت بالاخره نمایشی کامل از رابط کاربرای جدید ایکس‌باکس وان مبتنی بر ویندوز 10، ارایه کرد که ویژگی‌های منحصر به فرد این ویندوز را روی کنسول مایکروسافت نمایش می‌دهد، با زومجی همراه باشید.

اولین بار در جریان نمایشگاه E3 بود که اطلاعاتی از رابط کابری ایکس باکس وان مبتنی بر ویندوز 10 نمایش داده شد. در جریان ویدیوی منتشر شده در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵، مایکروسافت توضیحات کامل تری راجع به این رابط کاربری ارایه داد، اولین نکته ای که به چشم می‌آید ظاهر زیبای این رابط کاربری است. کاشی ‌های موجود دوباره از نو ساخته شده‌اند که باعث زیبایی ظاهری و همچنین افزایش سرعت داشبورد ایکس‌باکس وان شده است. همچنین دیگر خبری از آیکان فروشگاه نیست و این قابلیت به قسمت‌های کوچک‌تری شامل: بازی‌ها، برنامه‌ها، فیلم و موزیک تقسیم شده است. در جریان این ویدیو همچنین امکانات ارتباطی جدید ایکس باکس وان هم توضیح داده می‌شود. لازم به ذکر است که همزمان با این بروزرسانی، دستیار صوتی کورتانا هم به ایکس‌باکس وان اضافه خواهد شد و شما یک کورتانای گیمر را در ایکس باکس وان خواهید دید. همانطور که قبلا در زومجی خوانید، نسخه آزمایشی رابط کاربری ویندوز 10 ماه آینده بر روی ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. همچنین شایعاتی مبنی بر پشتیبانی کنسول مایکروسافت از موس، همزمان با انتشار ویندوز 10 به گوش می‌رسد. در پایان می‌توانید ویدیوی رابط کاربری جدید را ببینید و نظرات خود را در مورد آن با زومجی در میان بگذارید. همچنین می‌توانید تحلیل اختصاصی زومجی از کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام ۲۰۱۵ را هم تماشا کنید.

منبع: WinBeta

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده