نویسنده: محسن وزیری
// شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۶

رئیس ایکس‌باکس بیش از ۳۰۰ ساعت Destiny بازی کرده است

فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت ظاهراً علاقه‌ی زیادی به بازی Destiny دارد و با وجود همه‌ی مشغله‌های کاری خود، بیش از ۳۰۰ ساعت این بازی را انجام داده است. با زومجی همراه باشید.

یکی از مدیران ایکس‌باکس به نام مایک وایبرا، عکسی از حساب ایکس‌باکس لایو فیل اسپنسر در توییتر منتشر که آمار بازی‌های او را نشان می‌دهد. اسپنسر ۳۴۶ ساعت Destiny بازی کرده است که رقم قابل توجهی است برای کسی که دائماً‌ هم در حال سفر است (او در دو هفته‌ی گذشته به چین و آلمان سفر کرده) و مسئولیت‌های سنگین و وقت‌گیری به عنوان رئیس بخش ایکس‌باکس بر عهده دارد.

phil spencer destiny

اما نکته‌ای که آمار بازی کردن اسپنسر را بیش از پیش جالب توجه می‌کند، این است که میزان بازی کردن او بسیار بالاتر از میانگین گیمرهای Destiny است. اکتیویژن در همین هفته اعلام کرده بود که یک گیمر به طور میانگین حدوداً ۱۰۰ ساعت زمان صرف بازی کرده است.

بر اساس حساب کاربری اسپنسر در وبسایت بانجی، او یک تایتان سطح ۳۴ و یک هانتر سطح ۱۳ در اختیار دارد. اسپنسر ماه گذشته در مصاحبه‌ای اظهار کرده بود صنعت بازی‌های ویدیویی زمانی به نفع همه خواهد بود که مدیرانی که تصمیم‌ها را می‌گیرند، خودشان واقعاً بازی هم بکنند. شوهی یوشیدا، مدیر استودیوهای بخش سرگرمی‌های سونی هم پیش‌تر از این مهارت‌های مثال‌زدنی خود را در بازی چالش‌برانگیز Bloodborne نشان داده و شاید بالاتر از همه، ساتورو ایواتای فقید باشد که در نقل قول مشهور خود اظهار کرده بود او قلبا یک گیمر است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده