نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۵

سازندگان Hitman تا ۳ یا ۴ سال با محتویات جدید از این بازی پشتیبانی خواهند کرد

طی مصاحبه اخیری که با هَنِس سِیفِرت، تهیه‌کننده بازی Hitman انجام شده، وی از پشتیبانی تیم آن‌ها از این بازی و خصوصیات دیگر آن صحبت کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی Hitman قرار است به صورت اپیزودی و با قیمت ۵۹.۹۹ دلار عرضه شود. تمام محتویات این بازی در روز اول در داخل آن قرار ندارند و سازندگان در سال ۲۰۱۶ با انتشار بروزرسانی‌های متعدد، این بازی را کامل خواهند کرد.

تهیه‌کننده این بازی گفته است تیم آن‌ها قسمت جدید هیتمن را به جای یک بازی، یک پلتفرم می‌داند و اگر اوضاع خوب پیش رود، استودیو آن‌ها طی ۳ تا ۴ سال از این بازی حمایت خواهد کرد:

در آینده خواهیم دید چه اتفاقاتی خواهد افتاد. ما دیدگاهی ۳ تا ۴ ساله برای حمایت از این بازی داریم و اگر اوضاع خوب پیش رود، این کار را انجام خواهیم داد.

درانتها سیفرت گفت بخش آنلاین بازی Hitman: Absolution که در آن بازیکنان مامور به انجام قراردادهای متعدد می‌شدند، منبعی برای الهام‌گیری آن‌ها برای تولید قسمت جدید این مجموعه به صورت اپیزودی بوده است.

نسخه جدید سری بازی‌های Hitman که یک بازسازی مجدد نسبت به آن‌چه که در گذشته تجربه کردید به حساب می‌آید، در تاریخ ۱۷ آذر برای برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد.

شما همچنین می‌توانید اولین نمایش گیم‌پلی بازی هیتمن را هم در زومجی مشاهده کنید و اطلاعات کاملی را از گیم‌پلی قسمت جدید این مجموعه قدیمی به دست آورید.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده