نویسنده: Zoomg Team
// یکشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

برخی از جوایز اعطا شده به بازی‌های حاضر در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵

بالاخره نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ هم به پایان رسید و در پایان، جوایز این نمایشگاه به برترین‎ها اهدا شد؛ جوایزی که بیشتر آن‎ها را کمپانی مایکروسافت، که با دستی پر آمده بود، درو کرد! برای اطلاع از جزئیات خبر در ادامه با زومجی همراه شوید.

همانطور که ما در زومجی پیش‎بینی کرده بودیم، مایکروسافت به نحوی برنده‎ی از پیش تعیین شده‎ی گیمزکام امسال بود. مایکروسافتی که در غیاب رقبا، توانست قدرتمندانه ظاهر شود و بازی‎های جذاب خود را یکی پس از دیگری به نمایش بگذارد.

رویدادهای بزرگ، فرصتی برای سازندگان است تا خودی نشان دهند و گیمزکام هم جزو این رویدادهای بزرگ است. همانطور هم که احتمالا خودتان می‎دانید در گیمزکام ۲۰۱۵ برخلاف E3 بسیاری ازکمپانی‎های معروف، حضور نداشتند؛ از بین آن‎ها می‎توان به سونی اشاره کرد. با این‎که سونی حضوری در گیمزکام امسال نداشت، اما برخی از بازی‎های این کمپانی به نمایش گذاشته شد.

پس از به پایان رسیدن گیمزکام، رسانه‌های خبری به انتخاب برترین‎ها دست زدند که در این میان، سهم مایکروسافت از همه بیشتر بود. از جمله بازی‎های مایکروسافت که در این نمایشگاه موفق به کسب جایزه شدند می‎توان به بازی‎های Quantum Break ،Raise of the Tomb Raider و Forza Motorsport 6 اشاره کرد. البته در کنار مایکروسافت، کونامی هم توانست خوب ظاهر شود. از نمایش خوب Metal Gear Solid V: The Phantom Pain گرفته تا Pro Evolution Soccer 2016 همه و همه موجب شدند تا لحظاتی جذاب برای حضار رقم بخورد.

در ادامه می‎توانید نام برندگان و لیست جوایز آن‎ها را در قالب عکسی که در پایین نام آن‎ها قابل دسترسی است، مشاهده کنید:

بازی Scalebound:

Scalebound-1024x768

بازی Quantum Break:

QuantumBreak-1024x768

بازی Raise of the Tomb Raider:

TombRaider-1024x768بازی Forza Motorsport 6:

Forza61-768x1024بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain:

MGS5-1024x768بازی Pro Evolution Soccer 2016:

PES2015-1024x768

در جدیدترین شماره از هفته‎نامه زومجی به طور مفصل به نمایشگام گیمزکام ۲۰۱۵ پرداختیم و به شما پیشنهاد می‎کنیم که حتما نگاهی به آن بیاندازید.

منابع: GamesCom Awards / Dualshockers

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده