نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

تماشا کنید: نحوه صدمه دیدن ماشین ها در Forza 6

وب‌سایت دوال‌شاکرز، امروز با انتشار ویدیویی نحوه صدمه دیدن ماشین‌ها در بازی بسیار مورد انتظار Forza Motorsport 6 را نشان داد. در ویدیو منتشر شده شما می‌توانید ببینید تصادف کردن با ماشین‌ها در بازی چه تاثیری روی ظاهر آنها خواهد داشت. با زومجی و تماشای این ویدیو همراه باشید.

یکی‌ از کارکنان وب‌سایت دوال‌شاکرز، در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ فرصت این را داشت که بازی Forza Motorsport 6 را که به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود، بازی کند. وی با تهیه ویدیویی از بازی، نحوه صدمه دیدن ماشین‌ها را در قسمت جدید سری بازی‌های Forza به طرفداران نشان داده است.

یکی‌ از نمایندگان استودیو سازنده Forza 6، ترن تن، که در غرفه حضور داشت درباره سیستم صدمه دیدن ماشین‌ها گفت که این سیستم تا قبل از انتشار رسمی‌ بازی تغییراتی خواهد کرد اما آن‌ چیزی که شما می‌بینید تقریبا نزدیک به نسخه نهایی است. همچنین، ماشین‌های مختلف در بازی صدمات متفاوتی می‌بینند. به طور مثال، شما هرچقدر هم با ماشین فورد جی‌تی تصادف کنید، نمی‌توانید سپر این ماشین را از بدنه‌اش جدا کنید. اما در ماشین‌های دیگر اینکار امکان پذیر است.

صدمات وارد شده به ماشین‌ها فقط بر روی ظاهر آنها تاثیر نمی‌گذارد. همانطور که می‌توانید در ویدیو نیز مشاهده کنید، در آخر مسابقه انجام شده، ماشین در حرکت کردن دچار مشکل می‌شود.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

Forza Motorsport 6 در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۵ (۲۴ شهریور ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده