نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

بتسدا از فلسفه اصلی خود برای معرفی و عرضه بازی Fallout 4 در سال ۲۰۱۵ می گوید

در زمان معرفی بازی Fallout 4، بسیاری از مردم فکر می‌کردند این بازی در سال ۲۰۱۶ یا حتی ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. با این حال بتسدا با تاریخ انتشار دقیق خود که اواخر سال ۲۰۱۵ را نشان می‌داد، همگان را شگفت‌زده کرد. درادامه با زومجی همراه باشید تا از دلیل اصلی این کار جویا شوید.

براساس صحبت‌های پیت هاینز، رئیس بخش تبلیغات بتسدا، این کار بهترین روش برای عرضه Fallout 4 بوده است. وی که مسئول بخش تبلیغات بازی است و نقش بزرگی هم در تایین کردن تاریخ انتشار آن داشته است، احساس می‌کند هرچه معرفی بازی به تاریخ انتشار آن نزدیک‌تر باشد، سازندگان مجبور نیستند برای تولید دموهای مختلف برای نمایشگاه‌های متفاوت، فشارهای زیادی را تحمل کنند.

ساخت تریلر و نمایش‌های جدید برای بازی‌ها، زمان و انرژی زیادی را از سازندگان می‌گیرد، اما بتسدا به جای صرف کردن انرژی خود روی ساخت نمایش‌های جدید، روی بازی و محتویات اصلی آن کار کرده است. به همین دلیل، اعضای بتسدا تصمیم گرفتند تبلیغات بازی Fallout 4 را تا جای ممکن کوتاه و مختصر کنند.

براساس صحبت‌های هاینز، در میان تمام بازی‌های بتسدا، احتمالا Fallout 4 کوتاه‌ترین زمان را برای تبلیغ کردن بازی در اختیار دارد. با این حال این شرکت برای هر بازی جداگانه تصمیم می‌گیرد، بنابراین هنوز معلوم نیست بتسدا برای بازی بعدی خود از همین روش استفاده خواهد کرد یا خیر. شاید با بازی بعدی این شرکت، شاهد همین روش برای تبلیغ و شاید با فاصله‌ای یک یا دو ساله از زمان معرفی تا عرضه، شاهد تبلیغات آن بازی باشیم.

هاینز به طرفداران خاطرنشان کرد فکر نکنند دلیل اصلی کوتاه بودن مدت‌زمان تبلیغات فال‌اوت ۴، محدود بودن بازی و محتویات آن است. براساس صحبت‌های وی، دنیای Fallout 4 «بسیار بسیار بزرگ» است و در بازی شاهد «صدها ساعت» محتویات خواهیم بود.

بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. اگر دارای کنسول‌های نسل هفتم هستید و دوست دارید این بازی را تجربه کنید، زمان انتقال به کنسول‌های نسل هشتم فرا رسیده، چراکه فال‌اوت ۴ برای کنسول‌های نسل قبل منتشر نخواهد شد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده