نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

پوستر جدیدی از فیلم The Hateful Eight کوئنتین تارانتینو منتشر شد

کرت راس ادل و جنیفر جیسن‌لی دو بازیگر اصلی «هشت نفرت‌انگیز» جدیدترین فیلم تارانتینو، در پوستر تازه‌منتشرشده این فیلم خودنمایی می‌کنند. برای اطلاعات و تصاویر بیشتر همراه زومجی باشید.

تارانتینو که در میان طرفداران سینما نامی شناخته‌شده است، بعد از فیلم »جانگوی رهاشده» باز هم سراغ حال و هوای وسترن رفته و فیلم خود را با بازیگرانی از سال‌ها پیش با آن‌ها کارکرده ساخته است. این نویسنده‌ و کارگردان برنده‌ی اسکار، فیلم خود را با دوربین‌های ۷۰ میلیمتری ضبط کرده که برای اولین بار در بعضی سینماها، با نسبت تصویر بسیار عریض روی پرده‌ها خواهد رفت.

در این فیلم یاران قدیمی تارانتینو مانند ساموئل ال. جکسون، تیم راث و مایکل مدسن حضور خواهند داشت و والتون گاگینز، دیمین بیچر و بروس درن از دیگر بازیگران هشت نفرت‌انگیز هستند. هاروی و باب واینستاین تهیه‌کنندگان اختصاصی فیلم خواهند بود که  از اولین فیلم بلند تارانتینو («سگ‌های انباری») تا به حال با او همکاری داشته‌اند. انیو موریکونه، آهنگساز افسانه‌ای ژانر وسترن که آثاری چون «خوب، بد، زشت»، «یک مشت دلار» و «روزی روزگاری در غرب» را در کارنامه‌اش دارد برای این فیلم آهنگسازی خواهد کرد.

the hateful eight (1)

داستان فیلم حدود ۸ سال پس از جنگ‌های داخلی آمریکا و در ایالت برفی وایومینگ رخ می‌دهد. جان راث (کرت راسل) یک جایزه‌بگیر معروف است که یک فراری به نام دیزی دامرگ (جنیفر جیسن‌لی) همراه خود دارد. او در راه به مارکوس وارن (ساموئل جکسون)، یک سرباز سابق ارتش و کریس منیکس (والتون گاگینز) کلانتر جدید شهر برخورد می‌کند. آن‌ها بر اثر طوفان راه خود را گم می‌کنند و هنگامی که رای اقامت در جایی توقف می‌کنند، اتفاقات غیرمنتظره‌ای برایشان می‌افتد.

هشت نفرت‌انگیز ابتدا به صورت محدود در تاریخ ۲۵ دسامبر (۴ دی) اکران خواهد شد و به مدت دو هفته روی پرده‌های مخصوص فیلم ۷۰ میلیمتری (با نسبت طول به عرض ۲.۷۵ به ۱) به نمایش گذاشته می‌شود. سپس در تاریخ ۸ ژانویه‌ی سال جدید (۱۸ دی) به صورت دیجیتالی برای عموم اکران خواهد شد.

منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده