نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۸

نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 معرفی شد

بازسازی عنوان ترسناک کلاسیک Resident Evil 2 توسط تیم سازنده Resident Evil HD Remaster، برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی ساخته خواهد شد. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

یوشیاکی هیرابایاشی مدیر استودیو R&D Division 1 کپ‌کام، که نسخه HD Remaster بازی Resident Evil 1 را ساخته بود، اعلام کرد که این استودیو در حال کار روی نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 است. وی گفت:

واقعیت امر این است که دلیل بازسازی Resident Evil 2، فقط درخواست هواداران بود. شما چندین سال است که از ما می‌خواهید تا این عنوان به یاد ماندنی را با گرافیک امروزی بازسازی کنیم و ما تا امروز قادر نبودیم تا خواسته شما را انجام دهیم. ولی از امروز من و همکارانم در استودیو R&D Division 1 تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بر اساس نظرات شما بازسازی خوبی در خور بازی Resident Evil 2 بسازیم.

به نظر می‌رسد که ایده ساخت Resident Evil 2 Remake پس از فروش عالی بازسازی قسمت اول و همچنین مشاهده تلاش یکی از طرفداران برای بازسازی این بازی توسط آنریل انجین ۳ به ذهن کپ‌کام رسیده است. همان زمان بود که این شرکت نظر طرفداران را در مورد بازسازی این بازی جویا شد و پس از مشاهده بازخورد مثبت طرفداران امروز ساخت این بازی را تایید کرده است. Resident Evil 2 Remake یک بازسازی کامل از بازی اصلی خواهد بود و به احتمال زیاد برای پلی استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. کپ‌کام همچنین در ادامه روند بازسازی بازی‌های قدیمی خود چندی پیش خبر از ساخت Resident Evil Zero Remaster داد. نظرات خود را در مورد بازسازی این بازی محبوب با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده