نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۵

اطلاعات جدیدی از محتویات نسخه آزمایشی بخش چندنفره بازی Black Ops 3 منتشر شد

نسخه آزمایشی بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 3 هفته آینده ابتدا بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 آغاز خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید تا اطلاعاتی را از محتویات این نسخه در اختیار شما قرار دهیم.

بازیکنان در نسخه آزمایشی به سه نقشه، سلاح‌های جدید این بازی، فروشگاه طراحی سلاح‌ها، چند کلاس متفاوت و البته حرکات جدید بازی که قرار است گیم‌پلی این سری را متحول کند دسترسی خواهند یافت.

در ادامه با یکدیگر نگاهی به سه نقشه ذکرشده می‌اندازیم:

Hunted: این نقشه که در یکی از شهرهای کشور آفریقای‌جنوبی قرار دارد، مبارزه را زیر یک آبشار می‌برد که راه‌های زیادی را برای قابلیت مخفی‌کاری به بازیکنان ارائه خواهد داد.

Combine: این نقشه که در صحرای کشور مصر بنا شده، بازیکنان را به پایگاه تحقیقاتی می‌برد و راه‌های زیادی را برای مبارزات رو در رو و مستقیم در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

Evac: این نقشه در یک منطقه قرنطینه شده در کشور سنگاپور و روی یک پشت‌بام بنا شده است.

اکتیویژن در ارائه محتویات نسخه آزمایشی بخش چندنفره قسمت جدید سری بازی‌های ندای وظیفه حسابی سنگِ تمام گذاشته است. این کمپانی اعلام کرده بازیکنان در این نسخه به هفت حالت بازی با نام‌های Team Deathmatch, Domination, Demolition, Kill Confirmed, Hardpoint, Capture the Flag و Search & Destroy دسترسی خواهند یافت. با این حال این کمپانی اعلام کرده حالت جدید «Arena» در نسخه آزمایشی وجود نخواهد داشت.

بازیکنان با شخصیت‌های خود می‌توانند طراحی چهره و لباس‌های نظامی، صداگذاری، سلاح‌ها و توانایی‌های آن‌ها را شخصی‌سازی کنند. در نسخه آزمایشی چهار کلاس Ruin, Outrider, Prophet و Battery در اختیار کاربران قرار داده خواهد شد. بازیکنانی که به سطح ۲۲ تا ۲۸ برسند، می‌توانند کلاس‌های Seraph, Nomad, Reaper و Spectre را هم آزمایش کنند.

Call of Duty Black Ops 3 (1)

 

فروشگاه طراحی سلاح‌ها به بازیکنان اجازه خواهد داد با ۶۴ مدلِ مختلف، سه قسمت از سلاح‌های خود طراحی کنند. این کار به بازیکنان اجازه خواهد داد در میدان مبارزه، نشانی مخصوص خود را داشته باشند و سلاح‌های خود را از بازیکنان دیگر جدا کنند.

در طول برگزاری نسخه آزمایشی، استودیو تری‌آرک قرار است قسمت‌های مختلف بازی را برای عرضه بدون مشکل Call of Duty: Black Ops 3 آزمایش کند، به همین دلیل برخی اوقات شاهد اختلال در بازی خواهیم بود. برای مشاهده تمام محتویات این نسخه، می‌توانید تریلر جدید بازی Call of Duty: Black Ops 3 که محتویات نسخه آزمایشی را نشان می‌دهد را در زومجی مشاهده کنید.

نسخه آزمایشی بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 3 از تاریخ ۱۹ تا ۲۳ آگوست (بیست و هشتم مرداد الی دوم شهریور) و به مدت ۵ روز در انحصار کنسول پلی‌استیشن 4 خواهد بود. پس از آن از تاریخ ۲۶ الی ۳۰ آگوست (دوم الی پنجم شهریور)، کاربران پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی هم می‌توانند نسخه آزمایشی این بازی را تجربه کنند.

بازی Call of Duty: Black Ops 3 که توسط استودیو تری‌آرک در حال ساخته شدن است، در تاریخ ۶ نوامبر ( ۱۵ آبان ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

شما همچنین می‌توانید اخبار مربوط به معرفی حالت زامبی این بازی و  نسخه کالکتور آن که شامل یک یخچال فریز کوچک واقعی خواهد بود را هم در زومجی مشاهده کنید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده