نویسنده: Zoomg Team
// جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

همه‎ چیز برای کشتن لارا در Tomb Raider جدید آماده است

Rise of the Tomb Raider بازی جدید مجموعه Tomb Raider است که تا به این لحظه نشان داده، نسبت به نسخه قبلی خود بسیار متحول شده است. در بازی، آیتم‎های فراوانی وجود دارد؛ آیتم‎هایی که یکی از دیگری کشنده‎تر و خطرناک‎تر هستند و ممکن است تهدیدی بزرگ برای لارای قصه ما باشند.

هلیکوپترها، تله‎ها، حیوانات و ... همه و همه تهدیدی، چه کوچک و چه بزرگ، برای لارا محسوب می‎شوند که البته، لارا از رد شدن از آن‎ها هراسی ندارد و آن‎ها را یکی پس از دیگری پشت سر می‎گذارد. در نسخه بازسازی توم رایدر عوامل محیطی فراوانی وجود دارند که ممکن است به وحشیانه‎ترین شکل ممکن، دختر قصه ما را از بین ببرند. انیمیشن‎های تازه به نمایش درآمده در گیمزکام ۲۰۱۵ نشان می‎دهند که لارا می‎تواند در برابر موانع به خوبی مانور دهد.

نیازی به یادآوری نیست، چراکه مطمئنا می‎دانید که Rise of the Tomb Raider زیبا به نظر می‎رسد و تریلر گیمزکام هم این زیبایی را هنرمندانه به تصویر کشید. عوامل محیطی موجود در بازی، در کنار جزئیات و نورپردازی بی‎نقص، موجب شده‎اند تا Rise of the Tomb Raider  به بازی‌ای تبدیل شود که خیلی‎ها انتظارش را می‎کشند.

بازی Rise of the Tomb Raider پاییز امسال برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. با توجه به تاریخ انتشار مشترک این بازی با Fallout 4، خیلی‎ها منتظر رقابتی سخت بین این دو بازی هستند. این درحالی است که کریستال داینامیکس اصلا منتظر وقوع رقابتی سخت بین این‎دو نیست.

به علاوه این بازی، اوایل سال ۲۰۱۶ برای ویندوز ۱۰ و شبکه استیم و در انتها اواخر سال ۲۰۱۶ برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

اگر دو نمایش جدید این بازی را از دست دادید، می توانید از طریق زومجی به مشاهده دو تریلر جدید بازی Rise of the Tomb Raider در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ بپردازید.

منبع: AOFB


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده