نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

انتشار تصاویری جدید از سر صحنه فیلمبرداری Star Wars Episode VII

در حالی‌که فقط ۴ ماه به اکران فیلم جدید مجموعه جنگ‌های ستاره‌ای، Star Wars Episode VII: The Force Awakens باقی‌ مانده است، تصاویر جدیدی از سر صحنه فیلمبرداری این فیلم در جدیدترین شماره مجله اینترتینمنت ویکلی منتشر شد. با زومجی و دیدن این تصاویر همراه باشید.

نشریه معتبر اینترتینمنت ویکلی، در جدیدترین شماره خود اقدام به انتشار تصاویر جدیدی از سر صحنه فیلمبرداری قسمت هفتم جنگ‌های ستاره‌ای کرده است. در این تصاویر ما می‌توانیم ظاهر شخصیت‌های جدید این فیلم را از جمله ژنرال هاکس (دامنال گلیسن)، کایلو رن (ادم درایور) و کاپیتان فازما (گواندولین کریستی) را ببینیم. همچنین تصاویر جدیدی از قهرمانان این فیلم که نقششان توسط جان بویگا، دیزی ریدلی و اسکار ایزاک ایفا می‌شود در این شماره از مجله منتشر شده. شاید جالب‌ترین عکس از این مجموعه عکس‌های جدید، عکس دو ربات محبوب و دوست داشتنی این سری یعنی‌ R2-D2 و C-3PO است.

 

مقاله‌ منتشر شده در نشریه اینترتینمنت ویکلی در ادامه مقداری از داستان فیلم را نیز فاش کرده است:

امپایر تبدیل به حزبی به نام The First Order شده است. در این زمان پو دامرون ( با بازی اسکار ایزاک) که یک خلبان X-Wing است برای گروهی به نام گروه مقاومت کار می‌کند. از طرفی‌ دیگر، لایت‌سیبر متعلق به دارت ویدر(که زمانی‌ که دارت ویدر دست لوک اسکای‌واکر را قطع کرده بود، آن‌ را گم کرده بود)، به دست پرنسس لیا افتاده است.

Star Wars Episode VII: The Force Awakens برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ (۲۷ آذر) برنامه‌ریزی شده است اما طرفداران این مجموعه می‌توانند تا قبل از اکران فیلم با بازی جدید استودیو دایس، Star Wars: Battlefront, که در ماه نوامبر (آبان - آذر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر می‌شود خود را سرگرم کنند. همچنین یک بسته الحاقی قرار است برای این بازی منتشر شود که بطور مستقیم داستان بازی را به قسمت هفتم این مجموعه وصل می‌کند. نام این بسته الحاقی The Battle of Jakku (جنگ جکو) است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده