نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

امکان اضافه شدن بازی های ایکس باکس 360 به سرویس EA Access

کمپانی الکترونیک آرتز در نظر دارد برای هرچه بهتر کردن سرویس EA Access، امکان پشتیبانی از بازی‌های ایکس‌باکس 360 را هم به این سرویس بیاورد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سرویس EA Access هم‌اکنون تنها برای پلتفرم ایکس‌باکس وان در دسترس است. الکترونیک آرتز در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ اعلام کرد اخیرا به سرویس خود یک بازی رایگان و بزرگ دیگر با نام Dragon Age: Inquisition را اضافه کرده است.

روز گذشته زمانی که طرفداران در حساب توئیتر الکترونیک آرتز درخواست کردند این کمپانی بازی‌های بیشتری را به EA Access اضافه کنند، مسئولین در پاسخ گفتند:

با قابلیت پشتیبانی ایکس‌باکس وان از بازی‌های ایکس‌باکس 360، در نظر داریم بازی‌های بیشتری را به EA Access اضافه کنیم. منتظر اخبار بیشتری در این رابطه باشید.

اگر این قابلیت به EA Access اضافه شود، دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان می‌توانند بازی‌هایی مانند Mass Effect, Burnout Paradise, Syndicate و چندین و چند بازی دیگر را از نسل هفتم بازی کنند.

در حالی که هنوز هیچ خبری از نسخه بازسازی شده سه‌گانه Mass Effect شنیده نمی‌شود، این راه تنها روشی است که می‌توان این سه‌گانه را روی کنسول‌های نسل هشتم بازی کرد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا خواستار اضافه شدن بازی‌های ایکس‌باکس 360 به سرویس EA Access هستید؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده