نویسنده: Zoomg Team
// جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۵

تماشا کنید: بازی Goat Simulator برای پلی‎استیشن 4 عرضه شد

اگرچه بازی «شبیه‎ساز بز» در ابتدا تقریبا شوخی‏‎ای بیش نبود، اما حال این بازی به سرگرمی جذابی برای کاربران تبدیل شده است. اخیرا این بازی با قابلیت‎های جدیدی برای پلی‎استیشن 4 عرضه شد. برای دیدن تریلر انتشار بازی و خواندن جزئیات تکمیلی با زومجی همراه شوید.

طبق گفته‎های استودیو دبل ایلون، ناشر بازی، نسخه پی‎سی بازی نتوانسته آن‎طور که باید و شاید ظاهر شود و کرش‎های آزار دهنده خاطره بدی را برای کاربران پی‎سی برجای گذاشته‎اند:

نسخه پی‎سی بازی با باگ‎هایی که داشت  بازی را از مسیر اصلی خود منحرف کرد. کرش‎ها بسیار آزاردهنده بودند. باید بگوییم که این مشکل مربوط به فناوریِ در دسترسِ ما بود. راستش را بخواهید فناوری‎ای که ما داشتیم، تنها برای شبیه سازی یک بز کافی بود! در واقع می‎توان گفت که بازی مشکلی ندارد؛ اما مشکل اینجاست که بازی تنها با «یک بز» مشکلی ندارد! در غیر این‎صورت شاهد مشکلات بازی خواهیم بود. با استفاده از بیش از یک بز، بازی ممکن است کرش کند، یا ممکن است شما از جهان بازی سقوط کنید (!) که البته همه این‎ها به نوبه خود سرگرم کننده هستند. البته لازم است بدانید این مشکلات تنها مختص به نسخه پی‎سی بودند.

به لطف همکاری ناشر بازی با لوسید گیمز ما توانستیم امکان حضور ۲ بز را در نسخه پلی‌استیشن 3 فراهم کنیم؛ این تعداد در نسخه پلی‎استیشن 4 بازی به ۴ بز افزایش پیدا کرده است.

دقیقا مانند نسخه‌های ایکس‌باکس، نسخه پلی‌استیشن بازی از بخش چندنفره Split-Screen محلی پشتیبانی‌ می‌کند. همچنین بازی یک بخش جدید به نام GoatVR خواهد داشت که بنا به گفته استودیو سازنده، تجربه واقعیت مجازی شبیه‌ساز یک بز خواهد بود! این بخش نیازی به هدست واقعیت مجازی نخواهد داشت و هم‌اکنون به طور کامل ساخته نشده است.

در ادامه هم می‎توانید تریلر انتشار نسخه پلی‎استیشن 4 بازی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 360pدانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

نظر شما در این‎باره چیست؟

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده