نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۷

تایید شد: پاییز امسال مجددا منتظر رویداد PlayStation Experience باشید

بخش سرگرمی‌های سونی دقایقی پیش در خبری غیرمنتظره اعلام کرد امسال هم شاهد برگزاری رویداد PlayStation Experience خواهیم بود. با زومجی و اطلاعاتی راجع به تاریخ برگزاری این مراسم همراه باشید.

رویداد PlayStation Experience امسال از تاریخ ۵ الی ۶ دسامبر (چهارده الی پانزده آذر) در شهر سَن‌فرَنسیسکو آمریکا به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

خوش‌بختانه امسال شاهد کاهش قیمت بلیط‌ها خواهیم بود. از تاریخ ۲۰ سپتامبر (بیست و نهم شهریور)، علاقه‌مندانی که دوست دارند در این مراسم شرکت و صدها بازی پلتفرم‌های پلی‌استیشن را تجربه کنند، می‌توانند بلیط دو روزه آن را با قیمت ۶۰ دلار خریداری کنند.

از تاریخ ۲۹ شهریور به بعد، بلیط دو روزه به قیمت ۷۵ دلار به فروش خواهد رسید. علاقه‌مندانی که تنها دوست دارند یک روز در این رویداد شرکت کنند، برای روز اول باید مبلغ ۴۵ و کسانی که دوست دارند در روز دوم این مراسم حضور یابند باید مبلغ ۴۰ دلار پرداخت کنند.

در خبر دیگر، کمپانی کپ‌کام اعلام کرده امسال رویداد معروف خود که با نام Capcom Cup شناخته می‌شود را در مراسم PlayStation Experience برگزار خواهد کرد. Capcom Cup در اولین روز این مراسم برگزار خواهد شد و از میان ۳۲ نفر که در این تورنمنت شرکت خواهند کرد، به نفر اول مبلغ ۲۵۰ هزار دلار جایزه اهدا خواهد شد.

بنابراین از تاریخ ۱۴ الی ۱۵ آذر ماه امسال، منتظر رویداد PlayStation Experience باشید. به احتمال زیاد سونی در این رویداد کنفرانسی هم خواهد داشت و در آن به نمایش بازی‌های خود خواهد پرداخت.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده