نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

استودیو Remedy ساخت ادامه Alan Wake را فراموش نکرده است

حتی با وجود این‌که اکثر اخبار مربوط به Remedy به بازی Quantum Break ختم می‌شوند، هنوز افرادی هستند که امیدوارند رمدی ساخت ادامه بازی Alan Wake را تایید کند. این شرکت خبر‌های خوشی برای این افراد دارد. با ادامه خبر همراه زومجی باشید.

خبر خوش برای طرفداران مشتاق بودن رمدی به ساخت ادامه Alan Wake است، ولی هنوز زمان مشخصی برای این کار تعیین نشده است. سم لیک، نویسنده سری بازی‌های Max Payne و همچنین Alan Wake در این باره گفت:

با این که همه ما در رمدی مشغول کار روی Quantum Break هستیم تا این بازی را به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم، همیشه گوشه چشمی هم به بازی‌های دیگر خود داریم. من مشتاقم که راحت از علاقه خودم برای ساخت ادامه Alan Wake صحبت کنم چون ما هیچوقت ساخت آن را فراموش نکرده‌ایم. پس امیدوارم خبر‌های خوبی برای علاقه مندان این بازی در راه باشد.

با توجه به صحبت‌های سم لیک و همچنین این واقعیت که ساخت یک بازی سال‌ها طول می‌کشد، اگر رمدی واقعا به فکر ساخت ادامه Alan Wake افتاده باشد، شاید این بازی در حال ساخت باشد و ممکن است در E3 ۲۰۱۷ شاهد رونمایی از دنباله این بازی باشیم. شما همچنین می‌توانید سخنان سم لیک را در مورد قابلیت‌های جذاب بازی بعدی رمدی یعنی Quantum Break در زومجی بخوانید. نظر شما در مورد ساخت ادامه Alan Wake چیست؟

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده