نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

کنترلر بازی Smart Ring رونمایی شد؛ کنترل بازی‌ها با حلقه‌ هوشمند

شرکت Titanium Falcon اعلام کرد که طراحی گیم پد منحصر به فرد Smart Ring را به پایان رسانده است. آنها اعتقاد دارند که این وسیله آینده چگونگی کنترل کردن بازی‌ها را تغییر خواهد داد. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

این شرکت برای این‌که بتواند پروژه خود را وارد مرحله تولید انبوه کند نیازمند حمایت طرفداران خواهد بود و به همین منظور طی ماه جاری از طریق Indiegogo اقدام به درخواست مبلغ ۳۰۰ هزار دلار خواهد کرد. آنها همچنین امیدوارند که بتوانند این محصول را به قیمت کم‌تر از ۱۰۰ دلار به فروش برسانند. ولی نحوه کار این گیم پد چیست؟

با استفاده از فناروی بلوتوث شما می‌توانید این گیم پد را به مجموعه عظیمی از دستگاه‌های هوشمند از جمله گوشی، تبلت، تلویزیون‌های هوشمند، رایانه های شخصی و حتی هدست‌های واقعیت مجازی متصل کنید. اسمارت رینگ تالون، با ضخامتی در حدود ۳.۸ میلی متر از یک حسگر حرکتی ۹ جهته و دو دکمه استفاده می‌‌کند که می‌تواند حرکات دست شخص را به ورودی‌های مناسب بازی تبدیل کند و با بازی‌هایی از سبک‌های مختلف مثل رانندگی، ورزشی و اکشن مطابقت دارد. Guo Juan سازنده این وسیله گفت:

اسمارت رینگ آینده کنترل بازی‌ها را تغییر خواهد داد. امروزه برای بازی کردن بازی‌هایی که بتوانید با حرکات خود آنها را کنترل کنید باید هزینه هنگفتی خرج وسایل مورد نیاز مثل Kinect کنید. ولی گیم پد مبتنی بر حرکت ما با هزینه بسیار کم، آینده کنترل بازی‌ها را تغییر خواهد داد.

در ادامه معرفی نسل جدید کنترلر‌های بازی، چندی پیش هم کمپانی آکیولس از گیم پد جدید خود با نام آکیولس تاچ رونمایی کرد. نظر شما در مورد روش‌های جدید کنترل بازی‌ها چیست؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده