نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

اطلاعات جدیدی از داستان و گیم پلی بازی Mass Effect: Andromeda منتشر شد

استودیو بایوور روز گذشته اقدام به انتشار اطلاعات جدیدی از داستان و گیم‌پلی بازی Mass Effect: Andromeda کرد و کمی عَطَشِ طرفداران را نسبت به این بازی موردانتظار کاهش داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کریس واین، مدیر تولید بازی Mass Effect: Andromeda که در حساب توئیتر خود رابطه‌ی خوبی با طرفداران دارد، امروز در خبری اعلام کرد سیستم مبارزات بازی شباهت زیادی به Mass Effect 3 خواهد داشت:

در سیستم مبارزات بازی خصوصیات جدیدی وجود خواهد داشت که آن را پویا خواهد کرد. با این حال این بخش شباهت زیادی به بازی Mass Effect 3 خواهد داشت.

همان‌طور که طی روزهای اخیر به اطلاعتان رساندیم، در بازی Mass Effect: Andromeda شاهد بازگشت شخصیت‌های قدیمی این مجموعه نخواهیم بود. کار فرمانده شپرد در قسمت سوم این سری به پایان رسید و در قسمت جدید شاهد شخصیت‌ها و داستان جدید خواهیم بود.

اما شخصیت‌های جزئی کوچک که در سه‌گانه این مجموعه با آن‌ها ملاقات داشتیم چه می‌شود؟ واین در این رابطه می‌گوید:

باتوجه به این‌که هنوز تمام شخصیت‌های Mass Effect: Andromeda را در بازی قرار ندادیم، در حال حاضر نمی‌توانم به این سوال پاسخ دهم.

اگرچه شاهد بازگشت شخصیت‌های بزرگ قدیمی نخواهیم بود، اما واین گفته است Mass Effect: Andromeda شباهت زیادی به سه‌گانه مجموعه دارد و احساس غریبگی را به بازیکنان القا نخواهد کرد:

درست است که در بازی شاهد شخصیت‌های قدیمی نخواهیم بود، اما جزئیات زیادی در بازی وجود دارد که به قسمت‌های قبلی ارتباط دارد. چیزهایی مانند وسیله‌نقلیه Mako حس بودن در خانه را به بازیکنان القا خواهد کرد.

بازی Mass Effect: Andromeda در تعطیلات سال نوی میلادی ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

شما همچنین می‌توانید تریلر رونمایی بازی Mass Effect: Andromeda در نمایشگاه E3 2015 را هم از طریق زومجی مشاهده کنید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده