نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۵

احتمال افزوده شدن حالت همکاری دو نفره به بازی Hearthstone

ظاهراً بلیزارد قصد دارد حالت همکاری دو-نفره را به بازی کارتی پرطرفدارش اضافه کند. با جزئیات این خبر همراه زومجی باشید.

بازی Hearthstone هواداران زیادی را به خودش جلب کرده و به‌سرعت به یکی از بهترین سرگرمی‌های کارتی دیجیتال تبدیل شده است. اما همچنان یک محدودیت در هارت‌استون دیده می‌شود و آن گروهی نبودن بازی است؛ محدودیتی که هم در حالت PvP و هم در زمان بازی مقابل هوش مصنوعی احساس می‌شود. اما به نظر می‌رسد که بلیزارد تصمیم گرفته این وضعیت را تغییر دهد.

به‌تازگی تعدادی از بازیکنان هارت‌استون محتواهایی را از آخرین به‌روزرسانی این بازی کشف و منتشر کرده‌اند که احتمالاً مربوط به حالت همکاری (Co-Op) می‌شود. بخشی از این محتوای بحث‌برانگیز، که در فایل‌های صوتی هارت‌استون دیده‌شده، از این قرار است:

Hearthstone Co-Op releated audio files in reddit

ازآنجاکه عبارات «آفرین! شما در کنار هم غول‌آخر را شکست دادید. هر دو بازیکن پیروز شدند!» و «برای پیروزی، با همکاری یکدیگر Gearmaster Mechazod را شکست دهید» به بیش از یک نفر اشاره دارند، پس می‌شود انتظار داشت که در آینده بتوانیم هارت‌استون را در قالب تیم‌های دست‌کم دو-نفره بازی کنیم. این حالت تیمی احتمالاً برای بسته‌ی Adventure بعدی هارت‌استون (که هنوز معرفی نشده) در نظر گرفته شده یا اینکه قرار است در رویدادهای هفتگی Tavern Brawl گنجانده شود. از طرفی باید توجه داشت که وجود عبارت test در فایل‌ها به غیر قطعی بودن این موارد تأکید می‌کند. پس شاید بهتر باشد که فعلاً خیلی دل‌مان را صابون نزنیم.

هارت‌استون در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین در دنیا است که با وجود رایگان (Free to Play) بودن، سود سرشاری را نصیب سازنده‌اش کرده است. بلیزارد چندی پیش اعلام کرد که هارت‌استون ماهانه ۲۰ میلیون دلار سود عاید این کمپانی می‌کند.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده