نویسنده: Zoomg Team
// چهار شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۵

الکترونیک آرتز ماشین‎های جدیدی برای بازی Need for Speed تایید کرد

دیروز کمپانی الکترونیک آرتز، در صفحه توییتر رسمی بازی Need for Speed طی اطلاعیه‎ای لیستی از ماشین‎های جدید و بعضا سوپر اسپورت را برای بازی Need for Speed منتشر کرد. برای اطلاع از جزئیات خبر، در ادامه با زومجی همراه شوید.

همانطور هم که اشاره شد، این اطلاعیه در ساعات ابتدایی روز گذشته بر روی صفحه رسمی توییتر این بازی ظاهر شد؛ اطلاعیه‎ای که مطمئنا خوشحالی بسیاری را به دنبال خواهد داشت. بدون شک وجود ماشین‎های سرعتی و جذاب در این بازی، می‎تواند لذت تجربه بازی را دو چندان کند. از بین مهم‎ترین ماشین‎های تایید شده برای بازی، می‎توان به لامبورگینی دیابلو اِس‎وی، پورش ۹۱۱، مدل کلاسیک فورد موستانگ، بی‎ام‎دبلیو اِم ۳، فورد موستانگ جی‎تی، لامبورگینی هوراکان، نیسان جی‎تی‎آر مدل سال ۱۹۷۱ و سوبارو اشاره کرد.

بر طبق گفته الکترونیک آرتز، هنوز هم ماشین‎های زیادی مانده‎اند تا به این بازی اضافه شوند:

و هنوز ماشین‎های زیادی در صف اضافه شدن به بازی هستند ... و هنوز ماشین‎های زیادی در صف اضافه شدن به بازی هستند ...

مدتی پیش بود که الکترونیک آرتز با انتشار تصاویر جدیدی از بازی نشان داد که موتور فراست بایت چه قدرتی دارد.

بازی Need For Speed در تاریخ چهاردهم آبان ماه سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.  همان‌طور که حتما اطلاع دارید، برای تجربه بازی Need For Speed باید به صورت دائم به اینترنت متصل باشید. شما همچنین در زومجی می‌توانید توضیحات سازندگان در رابطه با دلیل اصلی این کار را جویا شوید.

علاوه بر این، پیشنهاد می‌کنم اگر تریلر گیمزکام ۲۰۱۵ این بازی مسابقه‌ای را از دست دادید، در زومجی به مشاهده تریلر هیجان‌انگیز بازی Need For Speed در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ بپردازید.

نظر شما در این‎باره چیست؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده