نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

بازیکنان Forza Motorsport 6 اولین کسانی خواهند بود که خودرو جدید فورد را امتحان می‌کنند

بازی Forza Motorsport 6 شامل آخرین خودروی کمپانی Ford خواهد بود و بازیکنان این بازی قادرند این خودرو را در پیست Le Mans امتحان کنند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

دن گرینوالت، سازنده فورزا ۶ اعلام کرده که بازیکنان این بازی اولین کسانی هستند که می‌توانند ماشین جدید فورد را امتحان کنند، وی گفت:

بازیکنان فورزا ۶ در سراسر دنیا میلیون‌ها دور با ماشین شبیه‌سازی شده جدید فورد در پیست Le Mans خواهند زد در حالی که نسخه واقعی این ماشین هنوز به مرحله تولید نرسیده است و این قسمتی از توافق‌نامه همکاری ما و کمپانی فورد است که به ما امکان استفاده از خودرو‌های این کمپانی را می‌دهد و ما هم با اطلاعاتی که از رانندگی بازیکنانمان با این خودرو‌ها جمع‌آوری می‌کنیم به بهبود ماشین‌های فورد کمک خواهیم کرد.

گرینوالت صحبت‌های خود را اینگونه ادامه داد:

یکی از مزیت‌های ما داشتن بازیکنان میلیونی است. برای مثال اگر یک کمپانی ماشین جدیدش را برای امتحان کردن به یک راننده حرفه‌ای بسپارد فقط ساعت‌های محدودی می‌تواند آن را امتحان کند. در حالی که بازیکنان میلیونی ما ۲۴ ساعته مشغول انجام فورزا ۶ خواهند بود و ما می‌توانیم با ارسال اطلاعات جمع‌آوری شده از رانندگی این افراد به کمپانی خودروسازی به بهبود ماشین‌های آنها کمک کنیم.

طبق گفته‌های سازنده فورزا ۶، افراد استودیو ترن ۱۰ اطلاعات رانندگی بازیکنان این بازی را جمع آوری می‌کنند و با ارسال آنها به کمپانی‌های سازنده خودرو باعث بهبود کیفیت خودرو‌های تولید شده توسط این کمپانی‌ها می‌شوند که این مساله نشان از دقت بالای شبیه سازی خودرو‌ها در بازی فورزا ۶ دارد. این بازی که امکان رانندگی با بیش از ۴۰۰ ماشین را در مسیر‌های مختلف فراهم می‌کند در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۹ شهریور) به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و حجمی در حدود ۴۵ گیگ خواهد داشت. چندی پیش هم سازندگان بازی تعدادی تصویر از خودروهای بازی منتشر کردند و این بازی را بزرگ‌ترین و واقعی‌ترین بازی سری فورزا معرفی کردند. نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا شما هم منتظر امتحان کردن خودرو‌های مختلف با این شبیه ساز رانندگی هستید؟

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده