نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید: تریلر جدید فیلم Victor Frankenstein

کمپانی فاکس قرن بیستم، تریلر جدیدی از فیلم Victor Frankenstein را منتشر کرد. این تریلر حاوی صحنه‌های جدیدی از فیلم است که در تریلر قبلی‌ وجود نداشت. با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.

جیمز مک‌آووی و دانیل ردکلیف، دو بازیگر اصلی‌ Victor Frankenstein, جدیدترین فیلم کمپانی فاکس قرن بیستم هستند. این فیلم، داستان خلق هیولای معروف دنیای سرگرمی را به روایت دیگری تعریف می‌کند. داستان فیلم، داستان دانشمندی باهوش به نام ویکتور فرانکنشتاین (با بازی جیمز مک‌آووی) و همکار خودش ایگور استراوسمن (با بازی دانیل ردکلیف) است که در حال تحقیق برروی موضوع نامیرایی هستند. در ادامه، آزمایشات ویکتور و علاقه بسیار زیاد وی به موضوع نامیرایی، باعث به وجود آمدن حوادث ترسناکی می‌شود. تنها کسی‌ که می‌تواند به ویکتور کمک کند، دوست و همکار وی، ایگور است.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

فیلم ویکتور فرانکنشتاین توسط پاول مک‌گوگان کارگردانی شده و فیلمنامه فیلم توسط مکس لندیس نوشته شده است.وظیفه تهیه کنندگی فیلم نیز بر عهده جان دیویس است. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به جسیکا براون فیندلی، اندرو اسکات، مارک گتیس و فردی فاکس اشاره کرد. فیلم برای اکران در تاریخ ۲۵ نوامبر (۴ آذر) برنامه‌ریزی شده است.

در زیر نیز می‌توانید پوستر رسمی‌ فیلم را مشاهده کنید.

Victor Frankenstein

نظر شما در رابطه با جدیدترین فیلم کمپانی فاکس قرن بیستم پس از دیدن این تریلر چیست؟

منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده