نویسنده: Zoomg Team
// پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

حالت جهان باز برای بازی Far Cry 4 هم‎اکنون در دسترس است

Far Cry 4 نسخه چهارم سری بازی‎های محبوب Far Cry است که توانست در زمان عرضه خوب ظاهر شود؛ حال حالت جهان باز برای بازی ساخته شده  که شما را قادر می‎سازد تا از همان ابتدا به تمامی اسلحه‎ها، مهارت‎ها و سایر آیتم‎های موجود در بازی دسترسی داشته باشید. با زومجی همراه باشید.

با استفاده از این حالت، شما خواهید توانست بسیاری مراحل چالش ‎برانگیز بخش تک‎نفره بازی را به راحتی آب خوردن پشت سر بگذارید. با دسترسی داشتن به تمامی اسلحه‎ها و مهارت‎ها دیگر چیزی جلودار شما نخواهد بود.

حتی با اضافه کردن پوشه ذخیره بازی به این حالت، می‎توانید از وقوع بسیاری از اتفاقات بازی، از جمله شام خوردن با پاگان و دارپان، جلوگیری کنید. به‎علاوه، ویدیوهای ابتدای بازی (که در آن‎ها لوگوی یوبی‎سافت نمایش داده می‎شوند) برای بارگذاری سریع‎ترِ بازی، از بازی برداشته شده‎اند.

هرچند  که تمامی اسلحه‎ها و مهارت‎های بازی از همان ابتدا در دسترس خواهند بود؛ اما شما برای استفاده از آن‎ها، حتما باید خریداریشان کنید. پس بدون داشتن پول، نمی‎توانید کاری از پیش برید. اسلحه قدرتمندی همچون A-52 Assault Rifle هم برای خرید، در بازی موجود خواهد بود.

تمامی مناطق شمالی پلِ پاگان، که در نسخه اصلی بازی برای باز کردن آن‎ها باید زحمت زیادی را متحمل شوید، از همان ابتدا باز خواهند بود.

در ادامه می‎توانید چند تغییرات دیگر را که این حالت در بازی پیاده‎سازی می‎کند مشاهده کنید:

  • حذف شدن امکان دیدن دشمنان از پشت دیوار.
  • حذف شدن اثر دشمنان بر روی نقشه کوچک بازی.
  • حذف شدن دایره زننده اطراف تیرهای تیروکمان موجود در بازی که جلوه نه‎چندان زیبایی به بازی بخشیده بود.
  • حذف شدن پرتوهای لیزر اسلحه اسنایپر.
  • حال می‎توانید با زدن کلید L به‎طور کامل HUD خود را پنهان کنید.
  • مدت زمان گذر روز و شب حال دیگر دو برابر طولانی‎تر خواهد بود.
  • بهبود تصاویر ماه و ستاره‎های موجود در آسمان.
  • بهبود تصاویر اسلحه‎های موجود در بازی.

برای دریافت این حالت، می‎توانید به این لینک مراجعه کنید. همچنین رضا حاج‎محمدی از زومجی با انتقاد از یوبی‎سافت و ضمن اختصاص دادن نمره ۷ به این بازی گفت:

تجربه‌ی «فارکرای4» را به یک گروه توصیه می‌کنم: آنهایی که نسخه‌ی قبل را از دست داده‌اند. اما اگر تک‌تک‌ ماموریت‌های بازی قبلی را درآورده‌اید و می‌خواهید به امید تجربه‌ای فراتر، پیشرفته‌تر و تازه‌تر وارد «کیرات» شوید، باید بهتان هشدار دهم که «فارکرای4» چیزی بیش از کلونی ژنتیکی از برادر بزرگ‌ترش نیست، که برخلاف او به فیل‌ها علاقه‌ دارد!

نظر شما در این‎باره چیست؟

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده