نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰

سازنده Driveclub خبر از یک سورپرایز ویژه می‌دهد

Driveclub، بازی مسابقه‌ای انحصاری پلی‌استیشن 4 پس از شروع نسبتا سختی که داشت، از مرز ۲ میلیون کاربر گذشته است. حال سازندگان این بازی در آستانه ورود به سال دوم، خبر‌های خوشی برای طرفداران دارند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

جیمی بریشاو ، یکی از مدیران استودیو اوولوشن، در پست خود در سایت رسمی پلی‌استیشن اعلام کرد:

Driveclub برای یک سال پربار دیگر آماده می‌شود. انجمن‌ها، سرور‌ها و خود بازی در وضعیت بسیار عالی قرار دارند و محتویات و بروز‌رسانی‌های بسیاری هم برای بازی عرضه خواهند شد.

طبق گفته‌های بریشاو، اوولوشن به ارایه محتویات ماهانه برای Driveclub ادامه خواهد داد. لابی‌های چندنفره، حالت‌های مختلف رانندگی، پیست‌ها و ماشین‌های جدید محتویاتی خواهند بود که با مرور زمان به این بازی اضافه می‌شوند. بریشاو همچنین خبر از یک سورپرایز ویژه برای طرفداران که فعلا جزییاتی از آن در دسترس نیست. وی در ادامه از اهمیت بالای نظرات کاربران خبر داد و از آن ها خواست تا با اشتراک گذاری نظرات خود در صفحه‌‌های رسمی فیسبوک و توییتر این بازی، به سازندگان در بهبود بازی کمک کنند. بریشاو همچنین لیستی از امکاناتی که اوولوشن در حال آماده سازی آنها برای Driveclub است منتشر کرده که به شرح زیر است:

  • لابی‌های چند نفره قابل شخصی‌سازی
  • درجه سختی جدید
  • مسیر‌ها و پیست‌های جدید
  • رویداد‌های جدید
  • حالت جدید عکس‌برداری
  • امکان تنظیم دقیق خودرو برای حالت Drift
  • سیستم خبر‌رسانی (Notification) بهتر
وی در پایان هم به عنوان تشکر از هوادارانی که یک سال همراه بازی بودند خبر از رویداد دریافت دو برابر امتیاز تجربه (XP) تا دوشنبه هفته جاری داد که برای نسخه اصلی و رایگان بازی ارایه شده است. همچنین چندی پیش بروز‌رسانی جدید برای این بازی منتشر شد که می‌توانید جزییات آن را در زومجی بخوانید. نظرات خود را در مورد محتویات جدید و اظهارات بریشاو با ما درمیان بگذارید.
منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده